הכל אודות לוח דירות

עוד בטרם מעשי הקסם של הטכנולוגיה, לפני שהסכרים נפרצו, הלוחות השכונתיים היו מכוסים לרוב בלוח דירות קבוע (אפילו עד עכשיו) שהיו מעוטים בעוד כמה פרסומים של מורים לשיעורי פסנתר וכמה בנות צעירות שמעוניינות לעשות בייבי סיטינג, אבל מעבר לכך לא נמצאו יותר מדי הצעות, אך עושה רושם שלאחרונה הלוחות התמלאו.

לוח דירות בכל מקום בכל שעה

פעם זה היה הרבה יותר מסובך למצוא לוח דירות טוב, קשה כמו למצוא עבודה באירופה. פעם היינו צריכים לקנות את העיתון המקומי ולראות את מודעות הדירות,  או ללכת למתווך השכונתי הטוב ביותר ולחכות להצעת מחיר טובה או להיתקל באיזו מודעה טובה שבשולי הדרך. בימינו הכל הרבה יותר קל,  נכנסים ללוח דירות באינטרנט שמוצף בלוחות מכל טוב ובוחנים את השטח מקרוב, שיחת טלפון אחת מפרידה בין תמונת הדירה שנמצאת על צג המחשב לבין הדירה עצמה. הלוח דירות שעומד לרשותנו באינטרנט הוא גם זמין כל הזמן,  ולכן אתם יכולים בכל פרק זמן פנוי שיש לכם לנצל זאת ולהתחיל במסע החיפושים שלכם,  דבר שהוא יתרון גדול מאוד ביחס ללוח דירות שמחוץ לאינטרנט, אתם לא צריכים להתאים את זמנכם כדי לחפש דירה שתתאים לכם,  אלא הכל זמין לכם תמיד.

 

התקופה הטובה ביותר לעיין בלוח דירות

האמת שהתקופה של אחרי מחאת הדיור הגדולה זו תהיה התקופה הטובה ביותר כדי לחפש דירה מתאימה בלוח דירות, לכן אם אתם ממש לחוצים על דירה, אולי כדאי שתדחו את הרעיון,  כי יש מצב גדול שהמחירים ירדו בצורה משמעותית. כרגע הלוח דירות בכל עיר ובכל מקום רק עולה, אני מאמין שלאחר המחאה הדירות יוזלו דרסטית וכך יתאפשר לכל אחד מאיתנו לקנות או לשכור דירה במחירים נאותים והגיוניים לכל כיס. אל תהיו פזיזים מדי, לפעמים שווה לחכות ועם הזמן הדברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר.

 

לוח דירות טוב מתחיל ונגמר בכם

אל תשכחו שלכל אחד יש את הצרכים הבסיסיים שלו בדירה ולכן אם אתם מרגישים שלוח דירות מסוים לא עונה על דרישתכם זה לא אומר שהלוח דפוק, אלא זה מה שיש בשוק, נכון שלוח דירות טוב זה לוח דירות שמתעדכן ושיש לו מגוון רחב של דירות להציע, אבל אל תשכחו שלכל אחד יש את העדפות שלו. גם אם מצאתם בלוח דירות את בית חלומותיכם אל תוותרו על כל השאר, עדיין חשוב לבדוק עוד כמה דירות בעוד כמה אתרים, לכו תדעו אולי תמצאו דירה טובה יותר או שבמידה והגעתם למקום והדירה לא מצאה חן בעיניכם אז תמיד תהיה לכם אלטרנטיבה אחרת.

 

לא משנה מתי תחפשו דירה או איפה, תמיד חשוב שתהיו סבלניים, בלוח דירות לא תמצאו בשנייה שתתחילו בחיפושים את דירת חלומותיכם גם אם זה פורטל הלוח דירות הטוב ביותר. גם בפורטלים שנראים לכם לא משהו אתם יכולים למצוא את הישועה כמו באתרים המציעים עבודה בחו"ל , לוח דרושים, לוח הכרויות וכו'... שיהיה לכם המון בהצלחה.