הזדמנויות השקעה בנדל''ן

היכן יש הזדמנויות להשקעה בישראל? בכתבה זו נפרט על אודות הנושא הכה מדובר - הזדמנויות השקעה בנדל''ן בישראל.

יש לא מעט אזורים במדינת ישראל בהם ניתן לאתר השקעות נדל"ן נהדרות. אנשים רבים מחפשים היכן להשקיע את הכסף שלהם, ולא לכולם מתאים להשקיע בבורסה, לחסוך בבנק או לקנות זהב למשל. עבור רבים, השקעה בנדל"ן היא ההשקעה האידיאלית. אך על מנת להשקיע בהצלחה בתחום הנדל"ן, צריך להבין מהן האופציות הקיימות ובעיקר - מה מתאים למשקיע. בכתבה זו נפרט על אודות הנושא הכה מדובר - הזדמנויות השקעה בנדל"ן בישראל.

 

היכן יש הזדמנויות להשקעה בישראל?

התשובה הפשוטה לשאלה שבכותרת היא - כמעט בכל רחבי הארץ! ניתן לאתר הזדמנויות השקעה נהדרות ברוב אזורי הארץ - בצפון, בדרום, בשרון, באזור ירושלים, וכמובן גם באזור המרכז. תל אביב היא עיר בה מחירי הדירות ממשיכים לעלות, וכל מי שמאתר נכס המוגדר כ"מציאה" יכול להרוויח לא מעט כסף. אך ההזדמנויות ה"שוות" ביותר נמצאות דווקא באזורי הפריפריה, ובעיקר בצפון ובדרום.

 

באזורים הללו עדיין ניתן לאתר נכסים במחירים סבירים (בניגוד למרכז) וכך להפוך את ההשקעה לכדאית. גם באזור השרון יש לא מעט מציאות, וחשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק. מושבים רבים באזור השרון הפכו למבוקשים מאוד בשנים האחרונות (המחירים עדיין לא בשמיים והקרבה למרכז קורצת למשקיעים), וגם בגוש דן אפשר עדיין לאתר מציאות, אך זה הופך קשה יותר ככל שהמחירים עולים. אז כיצד מאתרים נכסים איכותיים להשקעה? יש לפנות מספר אפיקים חשובים!

 

נכסים עד מיליון