דירות נופש על בסיס שבועי

במסלול החיים המהיר שלנו אנו מדומים לעכברים במרוץ עכברים, רצים מהר מהר להשיג עוד ועוד נקודות, עוד ועוד כסף, עוד ועוד דברים. כשאנו מגיעים לרמה גבוהה מאוד של עייפות אנו יכולים לבחור להמשיך באותה הדרך מה שיתבטא בעוד עייפות או לעצור, לרדת ממסלול המרוץ ולצאת לנופש.

נופש לנפש

במסלול החיים המהיר שלנו אנו מדומים לעכברים במרוץ עכברים, רצים מהר מהר להשיג עוד ועוד נקודות, עוד ועוד כסף, עוד ועוד דברים. תמיד יש מה לעשות, במיוחד להורים לילדים קטנים שמוצאים כי 'אין לי רגע דל' היא יותר משורה בשיר. המהירות הזו והמרוץ המחייב מביאים במרבית המקרים לעייפות. העייפות הזו מורידה מאיכות חיינו ומונעת מאיתנו להנות לאורך הדרך. כשאנו מגיעים לרמה גבוהה מאוד של עייפות אנו יכולים לבחור להמשיך באותה הדרך מה שיתבטא בעוד עייפות או לעצור, לרדת ממסלול המרוץ ולצאת לנופש. הנופש עוזר לנפש שלנו וגם לגוף להיטען בכוחות מחודשים, לצבור אנרגיה ולחזור חזרה למסלול החיים הבלתי נמנע. כיום ישנן אפשרויות נופש רבות, החל מבתי מלון, צימרים ואכסניות וכלה בדירות נופש מרשימות. אלו מציעות נופש מסוג אחר, שונה מבתי מלון או צימרים מכמה בחינות.

 

דירות נופש

כל נושא הקמת מקומות לנופש התחיל לפני שנים רבות, מאות ואלפי בשנים למעשה. בתחילה באופן פחות מקצועי אך עם כל הלב כאשר אנשים היו מארחים אנשים אחרים ועם הזמן הגענו למקום בו אנו נמצאים כיום, עומדים בפני שפע של מבחר מקומות לנפוש בהם. דירות הנופש החלו להיכנס לתחום החופשות לפני כמה עשורים, וכיום הן הפכו לאפשרות מקובלת ולגיטימית יותר. דירות נופש הן למעשה דירות להשכרה וככאלה אנו יכולים להנות מכל היתרונות שהן מציעות בדיוק כמו כל דירה שכורה מבלי להתחייב לטווח ארוך או להיכנס להוצאות גדולות מדי. לדירות נופש יש כמה יתרונות על פני בתי מלון למשל, שמהווים מתחרה נכבד וחזק בהחלט על ליבם של הצרכנים. ראשית, דירות נופש מציעות נופש בראש שקט. לכולנו מוכרת הסצנה שחוזרת על עצמה בבתי מלון רבים - תור ארוך לחדר האוכל, ילדים בוכים, צועקים או מתרוצצים בין רגלי האורחים, רחשי שיות האנשים הרבים מהדהדות בהיכל ואתה רודף אחרי הבן שלך שהצליח להיעלם בין כיסאות הבר איכשהו.

  

בסך הכל רציתם קצת לנוח ומצאתם את עצמכם עם עוד מאות אנשים שרק רצו לנוח. בדירת נופש תוכל להנות מהשקט הפרטי שלך עם משפחתך, שכן הדירה מושכרת אך ורק לכם. שנית, דירות נופש הן דירות מפוארות ומעוצבות שמצוידות בכל הציוד והאביזרים הדרושים לשהות נעימה וקלה, כמו מכונת כביסה, מטבח מצויד, סלון ומקלחת גדולה ומפנקת. שלישית, בדומה לבתי מלון ניתן למצוא דירות נופש ברחבי הארץ בכל עיר כמעט ולחוות את חוויית התיירות מנקודת מבט שונה. אולם, היתרון המשמעותי שיש לדירות נופש לעומת בתי מלון הוא המחיר. ניתן לשכור דירת נופש בת שני חדרים על בסיס שבועי במחיר של כ-1000 שקלים בממוצע (המחיר עולה ככל שמדובר בדירה במיקום טוב יותר, כלומר במרכז, על חוף הים, בבניין יוקרה וכד'). בבית מלון שהות של שבוע, גם לא בעונה החזקה, יכולה לעבור את ה-3,000 שקלים לזוג, בחדר שאינו גדול באופן יוצא דופן. יתרה כך, חלק מבעלי דירות הנופש מציעי גם חצי פנסיון ושירתי ספא להגברת תחושת הנופש.