דירה למכירה - ממשיכים בחיפוש

כיצד מחפשים דירה למכירה? מה עושים לאחר שמאתרים דירה למכירה? כל התשובות בפנים.

שי וענת חיפשו זמן רב דירה להשכרה ולא מצאו דירה שתתאים לצרכים שלהם ולכן עברו, בעקבות ההמלצה של חברם המתווך אבי, לחפש במקביל גם דירה למכירה. חיפוש דירה למכירה הוא שונה כמובן מאשר חיפוש אחר דירה להשכרה, ואבי הסביר להם זאת. לעיתים, עם קצת מזל, ניתן למצוא דירה למכירה מתאימה תוך מספר שבועות, אך לרוב יש צורך בחיפוש של מספר חודשים ולעיתים אפילו שנה. לאחר שלא הצליחו לאתר דירה להשכרה במשך כמעט שנה, היו שי וענת מיואשים למדי, אך דווקא בחיפושים אחר דירה למכירה האיר להם המזל. גם דרך הפעולה הנכונה שלהם סייעה להם כמובן...

 

כיצד מחפשים דירה למכירה?

אבי הסביר לשי וענת כי חיפוש דירה למכירה יכול להימשך זמן רב, אך אם עושים זאת נכון אפשר בהחלט לקצר את התהליך. ומה זה אומר לעשות זאת נכון? שאלו שי וענת. לתקוף בכל החזיתות! כך ענה להם אבי. כאשר מחפשים דירה למכירה חשוב לחפש בכל האפיקים האפשריים - לוחות דירות באינטרנט, שיחות עם מתווכים מובילים, מודעות בעיתונות הכתובה וגם שיחות עם אנשים ומכרים המבינים בתחום (שיטת "מפה לאוזן"). אם תתמידו ותחפשו בכל האפיקים הללו וכמובן גם לא תתייאשו, אני מאמין שתצליחו לקצר במידה ניכרת את משך החיפוש, כך אמר אבי לשי וענת. ואכן, שי וענת יצאו לדרך וחיפשו דירה למכירה בכל השיטות שאבי לימד אתם. הם גילו כי אם מתמידים ועוברים על לוחות הדירות כל יום (ולעתים גם כמה פעמים ביום), ואם מדברים עם כמה שיותר מתווכים מובילים ואיכותיים, התוצאות לא מאחרות לבוא.

 

מה עושים לאחר שמאתרים דירה למכירה?

לאחר מאמצים רבים הצליחו שי וענת לאתר דירה למכירה שהתאימה לצרכים שלהם וליתר דיוק הצליחו לאתר 3 דירות. לאחר שהתייעצו עם אבי והחליטו איזו היא הדירה למכירה שהם הכי רוצים, המליץ להם אבי לבקר בדירה לפחות 3 פעמים, פעם אחת בלילה ופעמיים ביום. אבי גם המליץ להם לקחת איתם לדירה אנשים שהם סומכים על דעתם, וכמובן גם להתייעץ עם עורך דין איכותי המבין בתחום הנדל"ן. רק לאחר שתבקרו בדירה כמה פעמים ותתייעצו עם מכרים שלכם ועם אנשי מקצוע בתחום - החליטו אם לרכוש את הדירה! כך המליץ להם אבי שהיה לו ניסיון רב שנים בתחום. וזה בדיוק מה ששי וענת עשו. מבין 3 הדירות שהם איתרו שהתאימו להם הם בחרו בדירה למכירה אחת בלבד, ואת מירב המאמצים עשו בכל הקשור לדירה הזו – ביקורים בדירה, התייעצות, שיחות עם עורך דין איכותי וכמובן - משא ומתן קשוח בנוגע למחיר הדירה (בנושא זה עזר להם אבי רבות). לאחר תקופה של כשלושה שבועות של ביקורים, משא ומתן והתייעצות, נסגרו כל הפרטים, ודירת החלומות של שי וענת היתה ממש בהישג יד!