דירה להשקעה - למי זה מתאים?

כיצד מאתרים דירות להשקעה? כיצד יודעים מהו המחיר הנכון? עוד על דירות להשקעה בישראל בכתבה הבאה.

כל מי שיש לו אמצעים לכך יכול לרכוש דירה להשקעה בישראל ואם הוא יפעל בחוכמה ניתן גם להרוויח סכומים גבוהים למדי. יש דירות להשקעה בכל רחבי הארץ - בדרום, בצפון ובמרכז. יש דירות קטנות וגדולות, דירות לשיפוץ ודירות להריסה, וגם דירות רגילות שניתן לרכוש אותן ולהשכיר לדיירים. עולם הדירות להשקעה הוא מגוון ומורכב, וכל מי שמבין בתחום יכול להפוך את העיסוק בכך למקצוע של ממש. עוד על דירות להשקעה בישראל בכתבה הבאה.

 

כיצד מאתרים דירות להשקעה?

 

יש דרכים רבות לאתר דירות להשקעה בכל רחבי הארץ, אך לפני כן יש להחליט כמה כסף יש לכם להשקיע ומהי המטרה של ההשקעה. אם יש לכם מיליון שקלים בלבד תוכלו להשקיע בדירות מסויימות ואם יש לכם שני מיליון שקלים תוכלו להשקיע בדירות אחרות לגמרי. רצוי לרכוש דירות באיזורי ביקוש, אך גם על דירות בפריפריה ניתן בהחלט להרוויח. חשוב לקבוע גם מה בדיוק תעשו עם הדירה להשקעה שתרכשו. האם אתם רוצים להשכיר את הדירה? ואולי בכלל לשפץ אותה ואז למכור ברווח? אפשר גם להרוס את הדירה ולבנות אחת חדשה. האופציות הן רבות ומגוונות, אך קודם כל חשוב לאתר את הדירה המתאימה לתכניות שלכם. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות לוחות הדירות הרבים שיש באינטרנט וגם באמצעות המודעות בעיתונות הכתובה. הלוחות באינטרנט הם דינאמיים וניתן לחפש דירה להשקעה על פי הסינון הספציפי שלכם (למשל - דירה באיזור המרכז, עד שני מיליון שקלים בגודל של 100 מ"ר עם מעלית). כמובן שניתן גם להיעזר באנשי מקצוע העובדים בתחום (ובעיקר מתווכים), ויש גם את הדרך הישנה והטובה של "מפה לאוזן". באמצעות כל הדרכים הללו ניתן לאתר דירות להשקעה בכל רחבי הארץ ולמקסם רווחים בצורה מהירה ויעילה.

 

כיצד יודעים מהו המחיר הנכון?

 

זוהי כמובן שאלת השאלות - כמה כדאי לשלם עבור הדירה להשקעה? האם הדירה שמצאתם אכן שווה את מה שמבקשים עבורה? האם שקללתם גם את מחיר השיפוץ? ואם תנסו להשכיר את הדירה ולא תצליחו - האם לקחתם בחשבון את ההפסד של השכירות החודשית? ישנם מרכיבים רבים שיש לקחת בחשבון מעבר למחיר, ולכן בדרך כלל האנשים העוסקים בתחום הדירות להשקעה הם מקצוענים שמכירים את כל החישובים, העלויות והפרוצדורות הרלוונטיות. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום (בעיקר מתווכים, שמאים ועורכי דין), שיוכלו לסייע לכם לבצע הערכה נכונה של המחיר שכדאי לשלם ושל העלויות הנלוות (לא לשכוח את כל נושא המיסים).

 

אז אם אתם מחפשים דירה להשקעה, צאו לדרך ופעלו בחוכמה! התייעצו עם אנשים, ערכו תקציב וחפשו את הדירה המתאימה לכם ביותר בכל הדרכים האפשריות. רק כך תגיעו אל הדירה להשקעה שמתאימה לצרכים הספציפיים שלכם.

 

לרשימה המלאה