דירה באשקלון - איכות מגורים או השקעה טובה?

מדוע כדאי לקנות דירה באשקלון? כיצד מאתרים דירה באשקלון? כל התשובות בפנים.

כל מי שרוצה לקנות דירה איכותית במחיר סביר יכול לעשות צעד פשוט – לקנות דירה בפריפריה. באיזור המרכז ובעיקר בתל אביב הדירות הן יקרות מאוד, אך בצפון הרחוק או בדרום, ניתן להשיג דירות נהדרות במחירים סבירים למדי. באשקלון למשל, יש בשנים האחרונות לא מעט אופציות טובות מאוד, הן למגורים והן להשקעה. אז אם יש לכם סכום מוגבל ואתם מחפשים דירה להשקעה במחיר סביר או דירה זולה לגור בה, לכו על איזורי הפריפריה ובמיוחד על עיר כמו אשקלון. עוד על רכישת דירה באשקלון בכתבה הבאה.

 

 

מדוע כדאי לקנות דירה באשקלון?

 

רבים בישראל הרוצים לקנות דירות גדולות למשפחות שלהם, שואלים את עצמם היכן כדאי להם לקנות דירות של חמישה ושישה חדרים (ואפילו דירות גדולות יותר). בעיר כמו אשקלון (ובערים נוספות בפריפריה)  - חלום זה הופך לאפשרי. דירה שעולה בתל אביב או בירושלים מיליוני שקלים, ניתן לקנות באשקלון במחיר נמוך בהרבה, עד כדי כמה עשרות אחוזים. אז הסיבה הראשונה לרכישת דירה באשקלון היא כמובן סיבה כלכלית. אך יש גם סיבות נוספות. רבים אוהבים לגור רחוק מהמרכז (ועוד ליד הים), ועיר כמו אשקלון יכולה להיות מושלמת עבורם. המדינה משקיעה לא מעט בשנים האחרונות באיזור הדרום, הן בתשתיות והן במוסדות תרבות וחינוך. כך שמלבד העלות הנמוכה יותר של הדירה (ושל המחייה באיזור הדרום), יש סיבות טובות נוספות המעודדות רכישת דירה באשקלון, בעיקר איכות המגורים והמחייה. ומה עם דירה להשקעה? כמובן שככל שהדירה עולה פחות, כך לרוב יש סיכויים להרוויח תשואה גבוהה יותר על דירה שרכשתם להשקעה. ערים כמו חיפה, באר שבע ועוד, הפכו ל'גן עדן' למשקיעים בשנים האחרונות, וגם באשקלון יש לא מעט מציאות. ובמילים אחרות - דירה באשקלון יכולה להתאים גם למגורים (ובמיוחד למשפחות המחפשות דירות גדולות ואיכותיות במחיר סביר) וגם להשקעה! כל מה שצריך זה לאתר את הדירה המתאימה לכם ביותר.

 

 

כיצד מאתרים דירה באשקלון?

 

אם החלטתם ללכת על הדירה בדרום בכלל ובאשקלון בפרט, תוכלו לאתר דירות המתאימות לצרכים שלכם באמצעות כמה דרכים מרכזיות. דרך אפשרית אחת היא להיכנס ללוחות הדירות המופיעים באינטרנט ולבצע סינון חכם של דירות באשקלון בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם. דרך נוספת היא לפנות למשרדי תיווך באיזור אשקלון, ותמיד אפשר גם להיעזר בלוחות המודעות המופיעים בעיתונות הכתובה. גם שיטת 'מפה לאוזן' (כלומר איתור דירות דרך חברים, מכרים ומקורבים) עדיין עובדת, ורבים מאתרים את הדירות הטובות ביותר דווקא באמצעות שיטה זו. כמובן שמחפש רציני ייעזר בכל השיטות הללו גם יחד!

 

 

אז למה אתם מחכים? במחיר של דירה קטנה במרכז הארץ, ניתן לרכוש דירה מפוארת ואיכותית, למגורים או להשקעה באשקלון, ובאיזורים נוספים בדרום הארץ. אם תאתרו את הדירה הנכונה תוכלו לחסוך כסף רב וגם לגור באיזור עם איכות חיים גבוהה במיוחד!