בתים פרטיים - כבר לא חלום רחוק

היכן בישראל יש בתים פרטיים איכותיים? כיצד מאתרים בתים פרטיים? כל התשובות בפנים

אם אתם רוצים לגור בבית פרטי, דעו כי בכמה איזורים בישראל זה בהחלט אפשרי! החלום של לגור בבית פרטי עם גינה אינו עוד חלום רחוק, ויש לא מעט איזורים בישראל בהם ניתן למצוא בתים פרטיים במחירים סבירים למדי. מחירי הדירות והבתים התייצבו מעט בשנה האחרונה, וזאת לאחר מספר שנים של עליות מחירים רבות. באיזורי הפריפריה ניתן כיום למצוא בתים פרטיים איכותיים מאוד, במחיר של פחות ממיליון שקלים! כמובן שצריך לדעת כיצד לאתר את הבתים הללו בצורה מהירה ויעילה ולפני המחפשים האחרים. עוד על הגשמת החלום של לגור בבית פרטי בכתבה הבאה.

 

היכן בישראל יש בתים פרטיים איכותיים?

התשובה לשאלה זו היא - כמעט בכל רחבי הארץ! החלום של מגורים בבית פרטי עם גינה, נדנדה ואולי אפילו ערסל, הוא חלומם של רבים. אך לא כולם יכולים להרשות לעצמם רכישה של בית פרטי. באיזור המרכז ובאיזורים מסויימים באיזור השרון, בתים פרטיים יכולים להגיע לעלות של מיליוני שקלים. אז כיצד בכל זאת מגשימים את החלום? יש כמה אפשרויות. האפשרות הראשונה והפשוטה ביותר היא פשוט להתרחק מהמרכז ומאיזורי הביקוש, ולחפש דירה בצפון, בדרום ובכל איזור הנחשב לפריפריה. בית פרטי בשדרות לא עולה כמו בית פרטי ברמת השרון או בהרצליה, ובאיזורים מרוחקים יותר מהמרכז ניתן בהחלט לאתר בתים פרטיים נהדרים במחירים סבירים. אופציה נוספת היא לחפש בית ישן ולא מתוחזק ולשפץ אותו באופן עצמאי. יש לא מעט איזורים (גם באיזור המרכז), בהם יש בתים פרטיים ישנים ובמצב גרוע, שמחירם הוא מין הסתם נמוך יותר. את הבתים הללו ניתן לאתר, לרכוש במחיר שפוי ולשפץ באופן עצמאי. אופציה נוספת היא ללכת על בית פרטי קטן יחסית, או בית ללא גינה. יש בישראל לא מעט בתים פרטיים קטנים של 4 חדרים או בתים ללא גינה, שהם זולים יותר מהווילות הגדולות והיקרות. אך כיצד מגיעים לכל הבתים הללו? יש מספר דרכים לעשות זאת.

 

כיצד מאתרים בתים פרטיים?

בתים פרטיים, מכל הסוגים, ניתנים לאיתור בעיקר באמצעות לוחות הדירות באינטרנט, או באמצעות מתווכים, חברות נדל"ן, לוחות בעיתונים המודפסים וכמובן גם בשיטה הטובה והישנה - "מפה לאוזן". כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאחד מלוחות הדירות המרכזיים באינטרנט ולחפש בית פרטי המתאים לכם, הן מבחינת הגודל והן מבחינת התקציב. בלוחות הדירות באינטרנט ניתן לעשות זאת בקלות מכיוון שהסינון הוא מהיר ופשוט, ותוך דקות ספורות תוכלו לאתר את כל הבתים הפרטיים המתאימים לכם, בכל מקום בארץ. כמובן שגם מתווכים איכותיים יכולים לסייע, ולא פעם הם יודעים על "מציאות" נהדרות, לפני שאלה מגיעות ללוחות הדירות. לכן, הדבר הטוב ביותר הוא לשלב בין חיפוש בתים פרטיים באינטרנט, שיחות עם מתווכים, מעבר יומי או שבועי על לוחות הדירות בעיתונים המודפסים, וכן שיחות עם כמה שיותר אנשים שיש סיכוי שישמעו על בית פרטי שיתאים לכם.

למגוון נכסים >