ביקושים לקוטג'ים במודיעין

חברת יהלומית פרץ מדווחת על הצלחה בשיווק קוטג'ים בבוכמןמינואר נמכרו כ-17 קוטג'ים בהיקף מכירות של כ-39 מליון ש''ח

חברת יהלומית פרץ מדווחת על הצלחה בשיווק קוטג'ים בפרויקט שלה "יהלומי בוכמן" אותו, היא בונה במתחם בוכמן בעיר מודיעין. מאז ינואר,  נמכרו כ 17 קוטג'ים בהיקף מכירות של 39 מיליון , לאור מבצע שערכה החברה במסגרתו ניתנו הנחות של מעל ל 250 אלף   בממוצע לקוטג' או וילה במפלס אחד.

 

בין יחידות הדיור שנמכרו, קוטג'ים של 5  חדרים בשטח של 130 מ"ר בנוי נמכר ב 2.1 מיליון   וקוטג' -6 חדרים בשטח בנוי של 146 מ"ר נמכר ב 2.3 מיליון . ווילה מפלס אחד כ 140 מ"ר בנוי על מגרש של 310 מ"ר נמכרה ב 2.6 מיליון . לרוכשים ניתנו 2 חניות ו-2 מחסנים לכל קוטג', כאשר מרבית הקוטג'ים שנמכרו הם לאכלוס מיידי בשלב הראשון של הפרויקט שבו נתקבל טופס אכלוס, וחלקם לאכלוס תוך כמה חודשים. בשלב השני בפרויקט עדיין נותרו מספר קוטג'ים לאכלוס בחודשים הקרובים.

 

פרויקט יהלומי בוכמן הינו הפרויקט השני שבונה החברה בעיר מודיעין. בפרויקט  137 יחידות דיור והוא משתרע על פני 26 דונם. בפרויקט תמהיל רחב של דירות ודירות גן 4, 4.5  , 5 ו 6 חדרים, רובן של הדירות בפרויקט הן צמודות גינה.

 

לדברי עורך דין יוחאי פרץ מחברת יהלומית פרץ, "לאור הצלחת המבצע החלטנו להמשיכו גם בחודש מאי, אנו מאמינים כי המכירות המוצלחות בפרויקט מוכיחות כי שוק הנדל"ן במודיעין  פעיל מאד כל עוד היזמים מציעים הנחה מסוימת במחיר . קהל הרוכשים מאיתנו הינו קהל איכותי של משפרי דיור מהעיר עצמה , חלקם מי שרכשו מאיתנו בעבר , ומעוניינים להמשיך להתגורר במודיעין לאור שביעות רצונם מאיכות החיים והחינוך אך מחפשים דירה גדולה יותר עבור משפחתם. תושבי מודיעין הוותיקים , ובייחוד מי שמתגוררים במתחם בוכמן היוקרתי, קבלו לאורך השנים הוכחה לכך שערך הנכסים שברשותם עלה מאד ואף הכפיל עצמו ".

 

חברת יהלומית פרץ הינה חברת בניה ותיקה הפועלת מעל 30 שנה בענף הנדל"ן בארץ ובארה"ב, ובנתה אלפי יחידות דיור בכל הארץ, בערים באר שבע, מודיעין, אילת, אשדוד, נתניה, ירושלים, אשקלון ועוד.

 

www.yahalomit.com