ביקוש גדול לדירות קטנות

למי מתאימה דירה קטנה? כיצד מאתרים דירות קטנות? כל התשובות בפנים.

בישראל קיים בשנים האחרונות ביקוש הולך וגדל לדירות קטנות. מכיוון שמחירי הדירות עלו מאוד בשנים האחרונות, רבים לא יכולים להרשות לעצמם דירות של 4 חדרים ומעלה, וכלן לא מעט אנשים בוחרים לרכוש דירות קטנות (של 2 או 3 חדרים ולעיתים אפילו דירות של חדר אחד), פשוט מכיוון שהן זולות יותר. זוהי כמובן אינה הסיבה היחידה לרכישת דירות קטנות. לרבים אין צורך בדירות גדולות מאוד, ובשנים האחרונות נראה שהמגמה הזו תפסה תאוצה והביקוש לדירות קטנות הולך וגדל. בכתבה זו נרחיב על אודות נושא מעניין זה.

 

למי מתאימה דירה קטנה?

 

ישנם לא מעט אנשים שמתאימה להם דירה קטנה, וזאת ממגוון סיבות. הפרמטר הראשון הוא כמובן המחיר. בתקופה בה מחירי הדירות מרקיעים לשחקים, דירות קטנות הן האופציה הזולה יותר. דירת 2 חדרים לא עולה כמו דירת 4 חדרים, ועבור רבים דירות גדולות הן כלל לא אפשרויות מבחינת המחיר. אך גם בלי קשר למחיר, דירות רבות מתאימות ללא מעט אוכלוסיות, בעיקר בשל השטח הקטן שלהן. זוגות צעירים ללא ילדים לא זקוקים ליותר מ- 2-3 חדרים, ודירות קטנות מתאימות גם לזוג עם ילד. כמובן שעבור רווקים ורווקות דירות קטנות מתאימות במיוחד. לא מעט סטודנטים או צעירים בתחילת דרכם המקצועית גרים בדירות קטנות, ולכן דירות מסוג זה הפכו לכה פופולאריות הן במרכז הארץ (באיזורי הביקוש) והן בפריפריה. אז בין אם אתם רווקים, זוגות צעירים או משפחות קטנות, דירות קטנות יכולות להתאים לכם במיוחד, אך חשוב לדעת כיצד לאתר אותן בצורה מהירה ויעילה, מכיוון שבאיזורים רבים הביקוש עולה על ההיצע.

 

כיצד מאתרים דירות קטנות?

 

בעידן האינטרנט ניתן לאתר דירות קטנות בקלות רבה ומבלי לצאת מהבית. אתרי האינטרנט מלאים בלוחות דירות מכל הסוגים, אשר ניתן למצוא בהם דירות בכל הגדלים, וגם דירות קטנות. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאחד מלוחות הדירות באינטרנט ולחפש דירה של חדר, שני חדרים או שלושה חדרים. יש בשוק גם דירות חדר וחצי ודירות של 2.5 חדרים, וכל אחד צריך לאתר את הדירה המתאימה לצרכים שלו. בלוחות הדירות ניתן לסנן דירות על פי פרמטרים רבים (מחיר, איזור בארץ, מספר חדרים, גודל, קומה ועוד), כך שאין כל בעיה לחפש דירות של עד 3 חדרים או עד גודל מסויים (למשל דירות של עד 70 מ"ר). אך לא רק באמצעות האינטרנט ניתן לאתר דירות קטנות. אפשר גם להתייעץ עם מתווכים מוכשרים הפועלים באיזור בו אתם מחפשים או לפנות ישירות לחברות הבנייה והנדל"ן. גם בלוחות הדירות בעיתונות הכתובה ניתן לאתר דירות קטנות, וכמובן - אפשר להיעזר בכל השיטות האלה גם יחד ולאתר דירה קטנה שמתאימה לכם לפני כולם.

 

בכל מקרה, גם לאחר שאיתרתם דירה קטנה המתאימה לכם, מומלץ לבקר בה לפחות פעמיים ולוודא שהיא אכן עומדת בכל הדרישות שלכם!

 

לחיפוש מפורט יותר