אשדר חתמה על עסקת קומבינציה להפיכת מתחם ''ג'רוזלם פוסט'' בירושלים לשכונת מגורים;

היקף ההכנסות הצפוי – כ-260 מיליון שקל

חברת הנדל"ן אשדר, מקבוצת אשטרום, מרחיבה את פעילותה בעיר ירושלים.



אשדר, יחד עם שותף נוסף, חתמה על הסכם קומבינציה להקמת שכונת מגורים במתחם "ג'רוזלם פוסט" המפורסם, בשכונת רוממה שבירושלים. אשדר והשותף חתמו על הסכם עם בעלי הקרקע הנוכחיים, על פיו ישונה הייעוד של הקרקע הנוכחית, ששטחה הכולל משתרע על כ-7,700 מ"ר (ברוטו), ממלאכה זעירה למגורים.



 על פי הערכות, לאחר שינוי הייעוד ניתן יהיה להקים על המתחם פרויקט מגורים שיכלול כ-130 יחידות דיור. על פי ההסכם, יחולקו ההכנסות מהפרויקט באופן שווה בין היזמים (אשדר ושותפה) לבין בעלי הקרקע. באשדר מעריכים, כי היקף ההכנסות הכולל של הפרויקט צפוי להסתכם בכ-260 מיליון שקל. כמו כן, אשדר ושותפה יעמידו לרשות בעליה הנוכחיים של הקרקע, חברת פלסטיין פוסט, הלוואה בהיקף כולל של כ-11 מיליון דולר, כמקדמה על חשבון ההכנסות העתידיות מהפרוייקט.



מתחם "ג'רוזלם פוסט" ממוקם במרכז שכונת רוממה, וכיום שוכן בו בניין המערכת של היומון הפופולרי "ג'רוזלם פוסט". הבניין הוא בן 4 קומות, ולאחר שינוי יעוד המתחם הוא מיועד להריסה ולהקמה של שכונת המגורים האמורה. שרגא ויסמן, מנכ"ל אשדר, אמר היום: "מדובר באחד מהאזורים המבוקשים ביותר בירושלים, ואנו צופים שבשל ייחודיות המקום, הפרויקט ירכז עניין רב בקרב רוכשי הדירות הישראלים והזרים בעיר , בעיקר בפלח החרדי המבוסס. אשדר ממשיכה לאתר קרקעות למכירה נוספות להקמת פרויקטים ייחודיים, הן בדרך של רכישה והן בדרך של עסקאות קומבניציה. אנו מעורבים כיום בהקמת פרויקטים שחלקנו בהם מסתכם בכ-9,000 יחידות דיור, ושאת הפירות מהם יוכלו המשקיעים לראות בדו"חות הכספיים של השנים הקרובות".