אם אין אני לי – מי לי?

מצב הנדל''ן במרבית מדינות העולם הוא בכי רע ואם יש לכם מעט אומץ והון עצמי קטן תוכלו לרכוש בקלות דירה קטנה ביעד אטרקטיבי כזה או אחר. סביר מאוד להניח שכאשר מחירי הדירות יעלו בשנית, הדירה שלכם תניב לכם תשואה נאה ביותר.

בשנים האחרונות דובר רבות על קריסתו של מעמד הביניים, אולם נושא שבנתיים לא מצליח לתפוס את הכותרות הראשיות הוא קריסתן של מערכות הפנסיה כפי שאנו מכירים אותן. עד לפני כמה עשרות שנים הסידור היה פשוט, אתם ההיתם אמורים לעבוד קשה והמעסיק (או הממשלה) היה אמור לדאוג לכם בזמן זקנה. כיום, מי שסומך על המעסיק או על הממשלה "זוכה" להיות קשיש עני בערוב ימיו. אז מה אפשר לעשות בנידון? על כך בכתבה הבאה:

 

השקעה בנדל"ן מניב
אין ספק שלאורך זמן, השקעה בנדל"ן היא ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לטובת עתידכם הפיננסי. שוק הנדל"ן מאפשר לכם להרוויח במספר מישורים. ראשית, תשואה חודשית שוטפת. מוזר לחשוב על זה, אבל דירת מגורים ישנה בתל אביב תניב לכם רנטה חודשית גבוהה יותר מפנסיה של אדם שעבד במשך 40 שנה בשכר ממוצע. בניגוד לאותה פנסיה, לא תצטרכו לחכות לפרישה על מנת ליהנות מהפירות וכבר יום אחרי שהעסקה תחתם תוכלו להרוויח מההשקעה המוצלחת שעשיתם.


מעבר לתשלום החודשי, לאורך ההיסטוריה הנדל"ן תמיד עולה, ומאוד יכול להיות שעד שתגיעו לפנסיה הדירה הקטנה שתרכשו תרוויח יותר כסף ממכם...

 

שוק הסחורות
שוק הסחורות הוא שוק דפנסיבי קלאסי שמהווה מקום מפלט בטוח לכספם של המשקיעים הסולידיים גם בעיתות משבר. בשוק הסחורות תוכלו לרכוש חוזים עתידיים על מוצרי יסוד כמו קמח, קפה, תירס או אפילו ראשי בקר. אם עד לתאריך פירעונו של החוזה יעלה מחיר השוק של המוצרים (מה שיקרה כמעט בוודאות בשל הצמיחה הדו ספרתית של סין והודו) תוכלו למכור את החוזה שלכם וליהנות מתשואה לא מבוטלת.

 


אם סחר בחזירים או במוצרים חקלאיים אחרים הוא לא ממש כוס התה שלכם, תמיד תוכלו לסחור במתכות יקרות כמו זהב, כסף ופלטינה. אם חשבתם שהמתכות הללו משמשות רק ליצור של טבעות יהלומים או תכשיטים אחרים כדאי מאוד שתחשבו שוב – כמעט בכל גאדג'ט חדש ומשוכלל שאתם רוכשים יש כמות לא מבוטלת של זהב וכיום המתכות הללו חיוניות יותר מאשר אי פעם, זה מה שאולי מסביר את העליה המטורפת בערכם בשנים האחרונות ולדת מרבית המומחים, רוב הסיכויים שהראלי הזה רק ימשיך.

 

נדל"ן מעבר לים
מצב הנדל"ן במרבית מדינות העולם הוא בכי רע ואם יש לכם מעט אומץ והון עצמי קטן תוכלו לרכוש בקלות דירה קטנה ביעד אטרקטיבי כזה או אחר. סביר מאוד להניח שכאשר מחירי הדירות יעלו בשנית, הדירה שלכם תניב לכם תשואה נאה ביותר.