אלמוג סנטר נפתח לקהל הרחב בתלמי מנשה

אלמוג סנטר נפתח לקהל הרחב בתלמי מנשה, תושבי האזור ייהנו מ - 5,000 מ''ר של חנויות ושטחי מסחר.

אלמוג סנטר בבעלותם של קבוצת אלמוג כ.ד.א.י וחברת טאוור גרופ, נפתח בימים אלו לציבור הרחב. המדובר במרכז מסחרי המשתרע על שטח של כ – 2.5 דונם, והממוקם בלב היישוב תלמי מנשה. המרכז בנוי בשתי קומות הכוללות 5,000 מ"ר של חנויות ושטחי מסחר, כדוגמת: סופר פארם, קופות חולים, וסניף קונספט של בנק הפועלים לצד פיצריות, גלידריות, חנויות ביגוד ועוד.

 

יקי אמסלם מנכ"ל הקבוצה –"הקו המנחה אותנו בפעילות המסחר, הוא איתור הצורך הבסיסי של תושבי השכונה ומשום כך בחרנו להתמקד במתחמים לא גדולים במיוחד (עד 5,000 מ"ר), הממוקמים במרכזי שכונות מגורים בעלי נגישות טובה וללא תחרות ישירה".  אמסלם מציין כי אלמוג סנטר בתלמי מנשה מצטרף למרכזים מסחריים נוספים אותם מחזיקה הקבוצה, כמו: אלמוג סנטר באריאל, אלמוג סנטר באשדוד ועוד. בהם ניתן למצוא לרוב עסקים קטנים לצד עסקים גדולים.

 

מקבוצת אלמוג כ.ד.א.י מדווחים כי מחירי השכירות באלמוג סנטר בתלמי מנשה עומדים על מחיר של החל מ – 90 ₪ למ"ר בקומה העליונה ועד למחיר של החל מ – 220 ₪ למ"ר בקומת הקרקע. עוד הם מוסיפים כי שוויו של המרכז המסחרי עומד על סכום של כ – 55 מיליון שקל, ונכון להיום אין בכוונת הקבוצה לממשו.  "שמנו לעצמנו מטרות ברורות לשנים הקרובות בתחום המסחרי, ואנו מאמינים כי עד תום שנת 2014, תחזיק הקבוצה למעלה מ – 5 מרכזים מסחריים פעילים".