איתור ובדיקה של חברות בניה

התהליך של חיפוש דירה חדשה או פרויקט חדש הוא תהליך ארוך ולעיתים אף מייגע, אך חברת בניה איכותית ומקצועית, תוכל לחסוך לכם זמן יקר ואף לאפשר לכם לגור בדירת החלומות שלכם במחיר סביר והוגן.

איתור ובדיקה של חברות בניה

יש בישראל לא מעט חברות בניה איכותיות מאוד אשר יוזמות ומנהלות סוגים רבים של פרויקטים בתחום הנדל"ן בכל רחבי הארץ. חברות בניה גדולות בונות מגדלים, בנייני יוקרה, בניינים רגילים ושכונות בצפון, בדרום ובמרכז, וגם חברות בניה קטנות ובינוניות בונות באיזורים רבים בארץ. אם אתם מחפשים אחר דירה בפרוייקט חדש, כדאי מאוד שתיצרו קשר עם חברות בניה באיזור בו אתם מחפשים וכך תוכלו לקצר את משך החיפוש. עוד על חברות בניה בישראל בכתבה הבאה.

 

איתור חברות בניה

יש 3 דרכים מרכזיות לאתר פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן בישראל – באמצעות חיפוש בלוחות באינטרנט, באמצעות שיחות עם מתווכים מובילים וגם באמצעות פניה ישירה לחברות בניה אשר יוזמות ובונות את הפרויקטים הללו. כמובן שגם את חברות הבניה ניתן לאתר באמצעות האינטרנט. חיפוש במנועי החיפוש השונים (ובעיקר בגוגל) יוביל אתכם לחברות בניה רבות וטובות. מומלץ מאוד כמובן לקבל המלצות אודות חברות בניה בטרם מחליטים לרכוש דירה מחברה ספציפית. יש כמה דברים חשובים שיש לברר כאשר יוצרים קשר עם חברת בניה - היכן היא בונה, אילו סוגים של פרויקטים היא יוזמת ובונה, האם החברה בונה לשוק הפרטי או גם למגזר העסקי, וכמובן - מהו המחיר של הדירות בפרויקטים של החברה. דירה חדשה עולה לרוב יותר מאשר דירת יד שניה וכדאי לקחת זאת בחשבון. חשוב לזכור כי בכל רגע נתון נבנים בכל רחבי הארץ סוגים רבים של פרויקטיים בתחום הנדל"ן, וכל אחד צריך לאתר את החברה אשר בונה פרוייקט מגורים המתאים לו באופן ספציפי.

 

פגישה עם נציגי חברות בניה

לאחר שאיתרתם חברות בניה שמתאימות לצרכים שלכם, הגיע הזמן להיפגש עם הנציגים שלהן. כמו בכל תחום, כדאי לפגוש נציגים של כמה חברות על מנת להשוות עלויות ולהתרשם מכמה חברות. ישנם איזורים (בעיקר במרכז הארץ), בהם פועלות כמה חברות אשר מתחרות ביניהן ולכן לא פעם, הכוח הוא בידיים של הקונה. סקר שוק איכותי והשוואת מחירים יוכלו בהחלט לסייע לכם לחסוך בעלויות. בפגישה עם הנציגים של חברות הבניה יש לשאול את כל השאלות החשובות בנוגע לפרוייקט - מתי הוא יהיה מוכן, מה הוא כולל, מהו המפרט הטכני, אילו סוגים של דירות קיימות בפרוייקט וכמובן עניין המחיר. אל תתביישו להתמקח על מנת להוריד את המחיר - זה בהחלט אפשרי! יש גם לא מעט חברות בניה העוסקות בביצוע תמ"א 38 ואם יש לכם צורך בכך בבניין שלכם, כדאי לברר זאת. חשוב מאוד לקבל המלצות חמות ולרכוש דירות רק מחברות אמינות, ותיקות ובעלת מוניטין.

 

התהליך של חיפוש דירה חדשה או פרויקט חדש הוא תהליך ארוך ולעיתים אף מייגע, אך חברת בניה איכותית ומקצועית, תוכל לחסוך לכם זמן יקר ואף לאפשר לכם לגור בדירת החלומות שלכם במחיר סביר והוגן.