אולימפיה תקים את פרויקט המגורים ''אולימפיה על הפארק''

חברת אולימפיה החזקות נדל''ן תחל בקרוב בהקמת מגדל מגורי יוקרה בן 19 קומות בפתח תקווה.

חברת אולימפיה החזקות נדל"ן  תחל בקרוב בהקמת מגדל מגורי יוקרה בן 19 קומות בפתח תקווה. פרויקט  המגורים "אולימפיה על הפארק" יכלול 72 דירות וייבנה בסמוך לספורטן ולאצטדיון הכדורגל הישן על מתחם בשטח של 2.6 דונם. הפרויקט יוקם בהשקעה צפויה של כ-13.4 מיליון דולר.


הפרויקט נבנה על הפארק ויכלול דירות למכירה בנות 4, 4.5, 5, 5.5, ודופלקסים למכירה בני 6 חדרים. דירות 4 חדרים, כ-128 מ"ר, ימכרו במחיר של החל מ-960 אלף שקל. דירות 5 חדרים, 140 מ"ר, ימכרו בהחל  מ-1.075 מיליון שקל ודופלקסים ב-2.69 מיליון שקל.



אכלוס הפרויקט צפוי ב-2009.



מנהלת השיווק של אולימפיה, אורית אשכנזי, אומרת כי עוד בטרם קבלת היתר הבנייה לפרויקט נרשמו התעניינות גבוהה וביקושים לדירות. עיקר הביקוש באזור לדבריה, הוא לדירות גדולות.



אשכנזי:" מרבית הדירות בפרויקט הן בנות 4 ו-5 חדרים לאור הביקוש הגבוה לדירות מסוג זה בעיקר ע"י משפרי דיור תושבי העיר או מאזור המרכז. הדירות כוללות מפרט טכני גבוה, יחידת הורים נפרדת, פינת עבודה, שני חלונות בחדר השינה וחדר ארונות. עוד יכלול הפרויקט לובי כניסה ושני אולמות לשימושם של הדיירים". 

 

תוכנית בניין העיר למתחם שמה דגש מיוחד על התכנון והפיתוח הסביבתי של השכונה והתאמתה למגורים עבור משפחות וילדים. כחלק מכך תוכננו שטחים ירוקים גדולים בין בנייני המגורים. עוד כולל המתחם שלושה פארקים לרווחת התושבים כאשר המעברים ביניהם הינם תת קרקעיים ומאפשרים מעבר בטוח ללא חציית כבישים.