BHRE GROUP השקעות נדלן בניו יורק

העיר ניו יורק טומנת בחובה לא רק סיפורים, דמויות ואינספור מקומות לבלות בהם כתיירים או כתושבים אלא גם אינספור מקומות להשקיע בהם.

העיר ניו יורק טומנת בחובה לא רק סיפורים, דמויות ואינספור מקומות לבלות בהם כתיירים או כתושבים אלא גם אינספור מקומות להשקיע בהם. שכונות בהם ניתן לרכוש מגרשים ופרויקטים שונים ולהשכיר אותם. אותן השקעות נדלן בניו יורק יכולות לעזור לכל מי שמוכן להשקיע את כספו, לממן משכורת נוספת ואפילו תוכנית פנסיה קטנה לפרישה.

השקעות נדלן בניו יורק הפכו זה מכבר לאחד הנושאים החמים בעולם הנדלן, לא רק בקרב משקיעים ישראלים אלא בקרב משקיעים מכל העולם. אנחנו יכולים למצוא לא מעט משקיעים מסין, רוסיה, אנגליה ומדינות אחרות ששמים את כספם במסגרת השקעות נדלן בניו יורק בשכונות שונות, בעיקר בברוקלין, מנהטן, וילאמסבורג וכן שכונות אחרות, אפילו בהארלם שבעבר נחשבה לשכונה קשה הרי שכיום היא שכונה שחלים בה תמורות גדולות ועל כן משקיעים רבים נכנסים לתוכה.

 

מדוע משתלם להשקיע בניו יורק

עולה שאלה, מדוע משתלם יותר להצטרף למסגרות של השקעות נדלן בניו יורק מאשר בישראל. אנחנו נציג כאן שורה של הסברים לכך אשר יכולים לעזור לכם להחליט האם לשים את הכסף בנכס בתל אביב או חיפה או להבדיל להיכנס להשקעה בניו יורק.

רווחיות – אומנם מחירי הנדל"ן בישראל הם מאוד גבוהים, אך בשביל להשקיע בהם צריך הון עצמי עצום ובנוסף לכך יש לקחת משכנתא, הריבית אומנם נמוכה אך סביר להניח שלאורך זמן זה ישתנה. הסיכוי שיהיה ניתן להשכיר את הנכס בסכום כזה שיחזיר לנו את ההשקעה, הוא לא גבוה, בוודאי לא בתקופה הזאת. חשוב לזכור שמחירי השכירות בארץ גבוהים ולכן גם הרבה מאוד אנשים נרתעים מהאפשרות לשכור נכס בתקופה הזאת.

זה בזמן שבניו יורק המחירים זה מכבר מתייצבים והמשכנתאות הרבה יותר נוחות. בדרך כלל את ההשקעה ניתן להחזיר אחרי שנה ולאחר מכן אפשר להתחיל להרוויח.

ניהול הנכס – בעוד שבישראל תצטרכו לנהל את הנכס בעצמכם אלא אם כן תרצו להשקיע הון נוסף בהעסקת גורם חיצוני שיטפל עבורכם בנכס, הרי שבמסגרת השקעות נדלן בניו יורק, אתם שמים את הכסף בקרן שגם דואגת לטפל בנכס בו אתם משקיעים, כך אתם יכולים להיות רגועים שמישהו מטפל בנכס בזמן שאתם נמצאים בארץ ומרוויחים עליו.

היצע וביקוש – מחיר הנדל"ן הגבוהים בישראל מרתיעים לא מעט אנשים לרכוש נכסים אך גם לשכור אותם. בניו יורק לעומת זאת הביקוש תמיד קיים, גם בתקופות קשות ראינו שהיה ביקוש, לכן אין מה לחשוש שתישארו עם נכס ללא שוכרים.

יציבות השוק – השוק הישראלי כידוע מושפע לא מעט מהמצב הביטחוני, לכן אם יש מלחמה או מבצע צבאי, השוק יכול להיכנס למשבר חמור. בניו יורק זה לא קיים. גם כשיש משבר כמו זה שהיה ב-2008, הרי שתוך זמן לא רב הוא חוזר למצבו הקודם, זה נובע מכך שהשוק הינו חזק ויציב יותר מזה של ישראל.