דיור בר השגה לצעירים בת"א

עיריית ת"א יוצאת בהגרלה ל - 50 דירות בשכירות מוזלת. 

שלושת הפרויקטים שישתתפו בהגרלה - מיד-טאון, יסוד המעלה וגני שפירא.

ההרשמה להגרלה תימשך עד 28 בנובמבר וההגרלה עצמה תיערך ב- 12 בדצמבר.

רוצים לדעת אם גם אתם זכאים להשתתף בהגרלה?

עיריית ת"א הכריזה היום (א') על פתיחת הרשמה להגרלה של כ – 50 דירות הנחשבות כדיור בר השגה ויושכרו בדמי שכירות מוזלים ומפוקחים.

הדירות שיוגרלו מפוזרות בשלושה פרויקטים של מגורים פרטיים אשר משלבים דיור בר השגה. פרויקט מיד-טאון ת"א, פרויקט יסוד המעלה ופרויקט בשכונת גני שפירא.

במסגרת התכנית יזכו הזוכים בהגרלה לחוזי שכירות יציבים לתקופה של 3 שנים עם אופציה של הארכה לשנתיים נוספות.

אכלוס הדירות שיוגרלו צפוי במחצית הראשונה של 2018, זאת בכפוף לחתימה של הזוכים מול היזמים ובהתאם לקריטריונים שנקבעו במועצת העיר.

על הפרויקט אמונה חברת "עזרה ובצרון" שמשמשת זרוע ביצועית של עיריית ת"א בתחום הבינוי הציבורי.

ההרשמה להגרלה נפתחת היום (א') ותמשיך עד ה – 28 בנובמבר. ההגרלה תתבצע ב -12 לדצמבר. לאחר הזכייה יוכלו הזוכים לבחור את הדירות לפי סדר עלייתם בהגרלה.

 

אז מי זכאי להשתתף בהגרלה ולזכות בשכירות מוזלת?

הוועדה לדיור בר השגה בעיריית ת"א קבעה קריטריונים לקבלת הזכאות.

תנאי הסף שנקבעו הם:

  1. תושבות בעיר ת"א – יפו במהלך לפחות 5 שנים ברציפות
  2. גיל מתחת ל – 45
  3. היעדר בעלות על דירה
  4. בעלי הכנסה המדורגת בעשירונים 1-7
  5. גיל הילדים של המועמד במועד ההגרלה יהיה מתחת ל -12.

כמו כן ידרשו המועמדים להציג הצהרת הון ונכסים, מיצוי כושר השתכרות.

 

ההרשמה להגרלה נעשית דרך האתר המקוון שהוקם לטובת הפרויקט.

 

  הדמיה: מידטאון בע"מ

 

בפרויקט מיד-טאון הממוקם בסמוך למתחם שרונה ומגדלי עזריאלי, משתתפות 34 דירות בנות 3 חדרים בהגרלה. השכירות החודשית לדירות בפרויקט זה תעמוד על – 4,900-5,300 ₪  

 

בפרויקט יסוד המעלה הממוקם בנווה שאנן, משתתפות 11 דירות בנות 2-3 חדרים. השכירות החודשית לדירות בפרויקט זה תעמוד על כ – 3,100 ₪ לדירת 2 חדרים, וכ – 3,500 ₪ לדירת 3 חדרים.

 

 הדמיה: לבנת הזהב

 

הפרויקט השלישי ממוקם בגני שפירא. מדובר על פרויקט ותיק שהוקם בשנת 2013 ע"י חברת "עזרה ובצרון" במימון העירייה וכולו יועד לדיור בר השגה. בפרויקט מתגוררות משפחות שזכו בהגרלה קודמת לפני מספר שנים.

בהגרלה הנוכחית ישתתפו 5 דירות בנות 3 חדרים בפרויקט זה. השכירות החודשית תעמוד על כ- 3,500 ₪ לדירה רגילה. כ – 3,700 ₪ לדירת גן וכ- 4,200 ₪ לדירת פנטהאוז.

 

הדמיה: מילבאואר אדריכלים

 

רון חולדאי, ראש עיריית ת"א אמר כי: "בעיריית ת"א מאמינים בתפיסת עולם ערכית לפיה קורת גג ודיור הם זכות בסיסית של האדם. ת"א היא הרשות הראשונה בישראל שנושא הדיור בר השגה עבר לראש סדר העדיפויות העירוני. בהתאם לכך, ביצעה עיריית ת"א עבודות מקיפות וישמה הלכה למעשה פרויקטים מסוג זה".

 

עוד הוסיף חולדאי: "בשנים האחרונות מובילה עיריית ת"א תוכניות רבות של התחדשות עירונית, אשר נועדו להגדיל את מלאי הדירות בעיר לצד הפרויקטים של דיור בר השגה לצעירים.

 

אנו מפתחים חשיבה יצירתית ומקדמים פתרונות חדשניים בתחום הדיור ומנסים להפוך את הכשל של שוק הנדל"ן להזדמנות וכדאיות".

 

 

אלי גינזברג, מנכ"ל חברת עזרה ובצרון, אמר כי "כחברה שאמונה על הבינוי הציבורי ועל ההתחדשות העירונית בת"א, אנו שמחים להגשים את חזונה של העיריה ולהוציא אל הפועל את הפרויקט החשוב הזה.

 

השאיפה שלנו לקיים הגרלה של דיור בר השגה, מידי שנה באזורים שונים של העיר ת"א ובכך לעזור לזוגות והמשפחות הצעירות בתחילת הדרך".