קבוצת אלמוג כ.ד.א.י תשקיע כ – 30 מיליון שקל במרכז מסחרי חדש ביישוב מזכרת בתיה

קבוצת אלמוג כ.ד.א.י שבשליטת משפחת אמסלם, ממשיכה לחזק את פעילות המסחר של הקבוצה ותשקיע כ – 30 מיליון שקל במרכז מסחרי חדש ביישוב מזכרת בתיה.

קבוצת אלמוג כ.ד.א.י שבשליטת משפחת אמסלם בשיתוף קבוצת נווה העיר, השלימה בימים אלו עסקה נוספת לרכישת מגרש בשטח של כ - 4 דונם, למטרת הקמת מרכז מסחרי ביישוב מזכרת בתיה. המדובר בקרקע פרטית שנרכשה בעסקת מזומנים מבעלי קרקע פרטיים, סכום הרכישה עומד על כ – 9 מיליון שקל. המגרש ממוקם בשכונה החדשה המוקמת ביישוב – שכונת בר לב, בה עומדים להיבנות למעלה מ – 1,600 יחידות דיור.

 

יקי אמסלם מנכ"ל הקבוצה אומר, כי רכישה זו מתבצעת עקב החלטה אסטרטגית של החברה, להרחבת פעילות הקבוצה עם שותפיה קבוצת נווה העיר בשליטת ניסים בריח ואלי בר – און, בתחום המסחר. הוא מוסיף כי מדובר במרכז מסחרי ששיטחו מוערך בכ – 3,400 מ"ר בנוי, שיתפרסו על 2 קומות ויכללו גם מרתפי חניה ושטחי אחסון בשטח של כ – 2,000 מ"ר. אמסלם מציין כי, בשלב זה נמצא הקמת המרכז המסחרי החדש בשלבי תכנון מוקדמים, והוא מעריך כי יושקעו בו כ – 30 מיליון שקל, בבנייתו, מיתוגו ועיצובו ע"י משרד האדריכלים סגל יפה .

 

מהחברה מדווחים כי בימים אלו כבר מתקיימים מגעים ראשונים עם גופים צרכניים פוטנציאלים לשכירת שטחים במקום. עוד מציינים בחברה כי במרכז מסחרי זה אין כוונה להוציא שטחים למכירה, אלא להשכרה והם צופים כי מחירי השכירות במרכז ינועו בין 140 שקל למ"ר ל – 200 שקל למ"ר, וזאת בשל מיקומו הייחודי והאסטרטגי של המרכז בשכונה.

 

לקבוצת אלמוג כ.ד.א.י מרכזים מסחריים נוספים אותם מפעילה הקבוצה: אלמוג סנטר באשדוד, אלמוג סנטר בתלמי מנשה, אלמוג סנטר באריאל ובשלבי הקמה מרכז מסחרי   TERRAבעיר נס ציונה.