קבוצת אלמוג כ.ד.א.י מקימה את ''יבנה CASA'', מתחם מגורים ייחודי בשכונה הירוקה של יבנה.

יקי אמסלם מבעלי קבוצת אלמוג כ.ד.א.י: ''הביקוש הגבוה לדירות חדשות בעיר יבנה יוביל לעליית מחירים בשיעור של כ - ''10%'' .

"Casa" יבנה מקבוצת אלמוג כ.ד.א.י בשיתוף חברת וקנין עמרם ובניו, ממוקם במתחם השכונה הירוקה בדרום יבנה, על קרקע מנהל בו זכו החברות. הפרויקט משתרע על שטח של כ – 5 דונם וכולל בתוכו 6 מבנים בני 7  ו –8 קומות, סך הכל 92 יחידות דיור.

 

אמסלם אומר כי בפרויקט הושקעו מחשבה ומאמץ רב על מנת להתאים את התכנון לצביון השכונה הירוקה ולעמוד בהנחיות הקפדניות והחדשניות בעניין איכות הסביבה, כדוגמת עמידה במערכת מחזור אשפה חדשנית, מחזור מים לטובת גינון, שימוש בחומרי בניה ידידותיים לסביבה ועוד. אמסלם מוסיף כי Casa הינו פרויקט המוביל יוקרה וחדשנות באיכות החיים במתחם: החל ממיקום חזית הבניינים לנוף פתוח וריאות ירוקות וכלה בתמהיל דירות עשיר ומגוון. בפרויקט ישווקו דירות 4 ו – 5 חדרים בשטח ממוצע של 125 מ"ר עם מרפסות גדולות הצופות לטיילת העתידה להיבנות, וכן דופלקס גן בשטחים של החל מ – 140 מ"ר.

 

מפרט הדירות יהיה גבוה במיוחד ויכלול מטבחי יוקרה, ריצוף 80 X 80, דלתות מעוצבות, מחסן לכל דירה, חנייה תת קרקעית וליווי אדריכלי לפנים הדירה, כל זאת תוך שמירה על תקן בנייה ירוקה של מכון התקנים, השומר על אופי השכונה. מהחברה מדווחים כי עם פתיחת השיווק בשבוע האחרון נמכרו בפרויקט כ – 11 יח"ד בהיקף כספי כולל של כ – 15,0 מ' ₪,  בניהן דירות בנות 5, 4 חדרים, לצד פנטהאוזים ודופלקסים עם גינה.

 

מחירי הפתיחה אטרקטיביים במיוחד, כך לדוגמא: מחיר דירת 4 חדרים בשטח של כ – 110 מ"ר יחל מ -1.280 מיליון שקל – מחיר דירת 5 חדרים בשטח של כ – 125 מ"ר יחל מ – 1.380 מיליון ₪ . אמסלם מוסיף כי היתרון הבולט ביותר של casa על פני שאר החברות הפעילות במתחם, "הינה העובדה כי יצרנו בנייני מגורים קטנים – 15 דיירים בלבד לבנין עם 2 דירות בקומה ומרפסות שמש גדולות ואפקטיביות , קהל היעד אוהב את זה ומוכן לשלם יותר"

 

עוד מוסיף אמסלם כי לדעתו מחירי הדירות במתחם יוסיפו ויעלו במהלך 2011  בשיעור של לפחות 7%  זאת עם התבססות על הביקוש הגובר בקרב משפחות וזוגות צעירים מאזור ראשל"צ ונס ציונה וכן ל אור העובדה כי מחירי הקרקע ממשיכים לעלות ממכרז למכרז. עוד מוסרים מהחברה כי פתיחת ביצוע הפרויקט צפויה לקראת אפריל  2011 והקמתו תתבצע בשני שלבים , כאשר אכלוס שלב א' בפרויקט, צפוי עם תום – 24 חודשים.