המרכז המסחרי אסף סנטר הושק במתחם בית החולים אסף הרופא. הושקעו בו כ - 60 מיליון שקלים.

קבוצת לוינשטין השיקה את מרכז ''אסף סנטר'' בהשקעה של כ- 60 מיליון₪.

שאול לוטן, מנכ"ל קבוצת לוינשטין: כניסתה של קבוצת לוינשטין לפרויקט זה בתחום המרכזים המסחריים, מרפאות ומלון, הינה מהלך אסטרטגי שנועד לקדם את החברה צעד נוסף לקראת ביסוס מעמדה כחברת נדל"ן בעלת זרועות מסועפות הפועלת במגוון תחומים רחב.

 

קבוצת לוינשטין השיקה את מרכז "אסף סנטר" הממוקם בין בית חולים "אסף הרופא" והבסיס הצבאי "צריפין". המרכז המפואר מציע שורה של רשתות ומותגים מובילים, כדוגמת סטימצקי, דונה ויקטוריה, פוקס, אופטיקה הלפרין, ארומה, מקדונלד'ס, שיפודי התקווה, צ'יינה טאון, רשתPM -AM הפועלת לראשונה בארץ בתוך מרכז מסחרי, ניו פארם, סניפי בנקים ועוד.

 

קב' לוינשטין זכתה במכרז של משרד הבריאות ובית החולים אסף הרופא בשיטת B.O.T. להקמת ותפעול מרכז רווחה ל- 25 שנה.

 

לדברי שאול לוטן,מנכ"ל קבוצת לוינשטין:  "החברה זיהתה פוטנציאל עסקי רב בהקמת המרכז באזור זה. מרכז אסף סנטר מספק פתרון זמין ונוח לאלפי החיילים, אנשי הקבע, עובדי ומבקרי ביה"ח אסף הרופא הסמוך ועוברי אורח  החולפים במקום מדי יום, ומאפשר להם לערוך את קניותיהם בסביבתם הטבעית ולחסוך הרבה זמן ומאמץ מיותרים".

 

לוטן הוסיף ואמר כי "עם העתקת מחנות צריפין, כמתוכנן, ימצא המרכז במרכזו של איזור מגורים חדש -מתוכנן, של אלפי יחידות דיור."

 

המרכז משתרע על שטח של למעלה מ- 10,000 מ"ר ובו : קומת חניה תת קרקעית, קומת מסחר גבוהה, קומות שרות ומלונית. גודל החנויות נע בין 30 מ"ר ל- 189 מ"ר. מחיר שכירות ממוצע לחנות הינו כ- 50 דולר למ"ר.

 

עדי ברקן, מנהלת מרכז אסף סנטר מוסיפה: "עוד משלבי התכנון המוקדמים, ידענו כי קיים צורך ממשי במרכז כמו אסף סנטר בצומת המרכזי שבין הבסיס הצבאי צריפין ובית החולים אסף הרופא. עם פתיחת המרכז, נרשמה במקום תנועה ערה, מספר המבקרים שהגיעו למקום במשך ימים ספורים בלבד מאז נפתח, עלה על תחזיותינו בנושא. נראה שהציבור חיכה לפתרון זה – המרכז קרוב, נוח ומשלב מגוון איכותי של חנויות אופנה, נוחות ומזון.

 

אנו מאמינים, כי לאסף סנטר יש פוטנציאל גדול להפוך לאחד המרכזים המובילים באזור ואנחנו מאמינים שבקרוב מאד הציבור יבין שכדאי להגיע למקום במיוחד".

 

על קבוצת לוינשטין:

קבוצת משולם לוינשטין מתמחה במכלול רחב היקף של תחומים בענף הנדל"ן בכלל והבניה בפרט.

הקבוצה מציגה תמהיל ייחודי של יציבות ניהולית, איתנות פיננסית ומקוריות מחשבתית. תמהיל זה, יחד עם נסיון נרכש לאורך שישה עשורים של פעילות ענפה, והבנה מעמיקה של צורכי השוק, מאפשרים לקבוצה להתמודד עם אתגרים מורכבים ולהציע פתרונות בנייה ופיתוח התואמים את צרכיו של כל לקוח.

יכולותיה הגבוהות של הקבוצה אף מתבטאות בשיעורי צמיחתה המרשימים, הגדלים באופן עקבי במהלך 15 השנים האחרונות. 

 

קבוצת משולם לוינשטין הינה תאגיד ציבורי של חברות הנדסה, בניה ונדל"ן. בין התמחויותיה:

 

* בנייה ובעלות על נכסי נדל"ן מניבים

* ייזום וביצוע פרויקטים (כולל השקעות בקרקעות, טיפול בהיתרים, בבניה, במכירות ובהשכרות)

 

* ייזום והקמה של מבני משרדים, מבני ציבור ומבנים ייעודיים לתעשיית ההיי- טק

 

* ייזום והקמה של מבני דירות ושכונות מגורים

 

* קבלנות בניין (כולל עבודות תשתית ופיתוח)

 

* פיתוח מרכזי קניות ומבני מסחר

 

* פעילות בינלאומית - ייזום והקמה של אלפי יחידות דיור במזרח אירופה