בניין משרדים מוזנח בראשל''צ מוסב למגדל מגורים - החל מ-777 אלף שקל לדירת 2.5 חד'

פרויקט חדש היוצא לדרך בימים אלה בראשון לציון מהווה סנונית ראשונה לטרנד נדל''ני חדש: הפיכת בנייני משרדים מוזנחים לבנייני מגורים היזמים: ''זוגות צעירים לא יכולים לקנות היום דירות; מאוד קל לשבת ולהתלונן - אך החלטנו לעשות מעשה'' אילו דירות יוצעו בפרויקט?

האם הפיכת בנייני משרדים ישנים לדירות מגורים היא הדרך להגדלת היצע הדירות מצד אחד ולירידה במחירי הדירות מצד שני? פרויקט חדש שיוצא לדרך בימים אלו בראשון לציון מהווה סנונית ראשונה בתקופה האחרונה לשיטה זו.

 

 

בימים אלה מתחיל שיווק פרויקט מגורים ברחוב אליעזר בלבן 1, במהלכו יעבור בניין משרדים ישן העומד במקום הסבה למגורים ויכלול 30 דירות בנות 2.5, 3 ו-4 חדרים בשטח של בין 50 מ"ר ל-70 מ"ר ושני מרתפי חנייה עם כ-80 מקומות. בניין המשרדים שנמצא היום במקום כולל קומה מסחרית במפלס הרחוב.

 

 

את הפרויקט יזמו פליקס והבה ואריה אלמוזלינו, יבואני עץ מבעלי חברת "אורצ'רד" והוא ישווק באמצעות משה פלדמן. על פי נתוני היזמים, מחיר הדירות עומד על החל מ-777  אלף שקל. את הדירות מתעתדים היזמים למכור בצורה של הגרלה בכנס מכירות.

 

 בניין המשרדים המוזנח

 

בניין לאחר השיפוץ

 

"זוגות צעירים אינם יכולים לרכוש היום דירות חדשות בגוש דן", אומר והבה, "מאוד קל לשבת ולהתלונן. אנחנו לא באים מתחום הנדל"ן, אך החלטנו לעשות מעשה ולמצוא פיתרון שיאפשר לנו מצד אחד למכור דירות במחיר נוח לכיסם של הזוגות הצעירים ומצד שני להרוויח".

 

 

בעיריית ראשון לציון אישרו כי בניין המשרדים אכן עומד להפוך לבניין מגורים: "התוכנית עברה את כל האישורים הדרושים והיא תכלול דירות קטנות. אנחנו מעוניינים למצוא בכל מקום בעיר מקום בו נוכל לאפשר הקמה של דירות קטנות לזוגות צעירים". עוד אמרו בעירייה כי בכל מקום בו יציעו להסב בניין משרדים למגורים תשקול זאת העירייה בהתאם למקום ולנסיבות.