שכונת העתיד של חדרה כבר כאן. ועם ביטחונות!

בשנים האחרונות משקיעי נדל"ן התחילו להבין שלחדרה פוטנציאל השקעה מצוין, כל זה מתעצם לנוכח גל עליות המחירים שמתרחש בשנה האחרונה. 

 

העיר חדרה נשארה כמו אי בים סוער, מסביב לחדרה המחירים כבר עלו משמעותית ובחדרה המחירים עלו אבל בצורה יותר מתונה ועדיין ניתן לרכוש שם דירה במחיר סביר.

 

שכונת העתיד של חדרה נמצאת בין כביש 4 לכביש 2, אזור שבעבר נחשב לפחות טוב בעיר. אזור שעובר תהליך של השבחה משמעותית בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית המתוכננים שם בשנים הקרובות. הקרבה לצירי תחבורה ראשיים: כביש 2 וכביש 4, והקרבה לתחנת הרכבת ולפארק ההייטק העתידי "אנרג'י פארק" הופכים את האזור כולו למאוד אטרקטיבי להשקעה.

בדומה למה שהתחולל בשכונת גליל ים החדשה בהרצליה, בזכות הקרבה שלה לתחנת הרכבת ולפארק ההייטק, ניתן לראות בה את קפיצת המחירים המשמעותית ביותר בעיר בשנים האחרונות. ניתן לצפות שגם בשכונה החדשה של חדרה ובפרויקט Itay Village בפרט, הראשון שיהיה בנוי בה, יתחולל מצב דומה.

 


פרויקט
Itay Village – לא פינוי בינוי, פרויקט עם היתר

העיר חדרה נהנית מהתחדשות עירונית, יחד עם זאת לרכוש דירה בפרויקט פינוי בינוי דורש הרבה סבלנות והמשקיע צריך להבין שהוא הולך לסיבוב ארוך בפרויקט גדול ומסורבל.


פרויקט Itay Village חדרה נהנה מכל הטוב של ההתחדשות מבלי להיות פרויקט מתחדש, הוא נבנה על מגרש פרטי בטאבו בצמוד לשכונת הזיתים, שכונת צמודי קרקע מערבית לכביש 4 ומצידו השני מתוכנן פרויקט פינוי בינוי יפיפה עם מרכז מסחרי שכונתי שיקפיץ משמעותית את ערך הנכסים באזור. לפרויקט כבר יש היתר!

             פרויקט איתי ויאלג' חדרה - הדמיה

  

בפרויקט דירות 4 חד' שהן המבוקשות ביותר בחדרה במחירי החל מ – 1,850,000 ₪  (לשלב ה – PRESALE בלבד), מחיר שכבר קשה מאוד למצוא לדירת 4 חד' באזור המרכז.

 

לשם ההשוואה: באור הים שנמצאת בעיר אור עקיבא, צפונית לחדרה ובאותו מרחק מהים כמו פרויקט זה דירת 4 חד' חדשה מקבלן עולה כ – 2,200,000 ₪.

 

הפרויקט הוא יזמי, יש בנק מלווה וערבויות.

 

 

הבנייה החלה!

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים כאן