המבנים הישנים ברחוב טלר ברחובות נהרסו לטובת בניין מגורים חדש ומודרני

חצי שנה בלבד לאחר שרכש היזם ליאור ברדוגו, מבעלי ברדוגו גרופ, את הקרקע ועליה שני מבנים ישנים ברחוב טלר בעיר רחובות, יצאה השבוע לדרך בנייתו של פרויקט המגורים RENE עם הריסתם של המבנים ותחילת עבודות הבנייה של הפרויקט החדש בשטח.


הבניין החדש בן שמונה הקומות אשר יכלול 28 דירות גדולות, יוקם על הקרקע ששטחה 1.7 דונם (רחוב טלר 10-12, בסמוך לקניון רחובות) שנרכשה כאמור על ידי ברדוגו לפני כחצי שנה, תמורת כ 20 מיליון שקלים.

 

הריסת המבנים הישנים ברחוב טלר

  
ליאור ברדוגו, מנכ"ל ומבעלי ברדוגו גרופ: "במעמד זה אנו מברכים על יציאתו הממשית לדרך של הפרויקט ותחילתם של עבודות הבנייה, מודים לכל מי שעזר וסייע לקדם את התכנית לידי ביצוע ומייחלים להמשך שתופי פעולה פוריים בין חברתנו והרשות המקומית. אין ספק שפרויקטים מסוג זה המחדשים את המרכז הותיק של העיר, תורמים לשיפור איכות חיי כלל התושבים במקום ולהגדלת היצע הדירות למגורים ברחובות בפרט ובמרכזי ערים שאינן משופעות בקרקעות זמינות לבנייה בכלל".

פרויקט RENE שתוכנן על ידי משרד אדריכלים בהר מוסקוביץ', מציע דירות 5 חדרים וכן דירות מיוחדות. לאחרונה דווחה החברה כי שווקה עד כה למעלה משליש מהדירות בפרויקט וכעת ממשיכה בשיווק הדירות הגדולות והמיוחדות – דירות הדופלקס והגן. מדובר בדירות בסטנדרטים גבוהים שטרם נראו ברחובות במחירים של החל מ-2.32 מיליון שקלים לדירות 5 חדרים עם מרפסת בגודל של כ-19 מ"ר הכוללות מפרט טכני עשיר במיוחד ומטבח משודרג.

 

דירות גן ימכרו במחיר של החל מ-2.92 מיליון שקלים. כמו כן, ב-3 דופלקס-פנטהאוזים יציעו תכנון הכולל: בקומה עליונה יחידת אירוח הכוללת סלון , מטבח ומרפסת גדולה , וקומה תחתונה הכוללת, 6 חדרים מקלחות וחדרי שירותים. הדופלקסים ששטחם החל מ-157- מ"ר בנוי ועוד כ- 75מ"ר מרפסות, ימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים. לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא בכל שלבי הפרויקט הכולל ערבות בנקאית עפ"י חוק המכר דירות.

 

 

 

הריסת המבנים הישנים ברחוב טלר

  

ברדוגו גרופ, עוסקת בתכנון וייזום פרויקטים בנדל"ן והוקמה על ידי היזם ליאור ברדוגו אשר צבר יותר מעשור של ניסיון בניהול והובלה של חברות נדל"ן יזמיות ומבצעות מהבכירות במשק. נכון להיום, יוזמת ברדוגו גרופ במספר ערים ברחבי הארץ פרויקטים מיוחדים למגורים בסטנדרט גבוה במיוחד.