אלדד פרי נדל"ן יוצאים לשיווק עם שלב ב' של פרויקט "פרי מלודי"

פרויקט הנדל"ן הייחודי "פרי מלודי" המיועד לחובבי מוזיקה, מציע דירות חדשות במרכז הארץ במחיר אטרקטיבי של פחות ממיליון שקל. לאחר שמרבית הדירות בשלב א' של הפרויקט נמכרו, מודיעה חברת אלדד פרי נדל"ן על פתיחת השיווק לשלב ב' של הפרויקט.

כחודש לאחר תחילת שיווק פרויקט "פרי מלודי" ברמלה, מודיעה חברת אלדד פרי נדל"ן על מימוש האופציה לרכישה של המקרקעין בפרויקט, זאת לאחר שהבטיחה את המכירה של מרבית הדירות בשלב א' של הפרויקט.

 

לפרויקט היתה היענות שיא במיוחד שכמרבית השוק נמצא כבר זמן מה בקיפאון.

 

 

 

פרויקט "פרי מלודי" הוא פרויקט נדל"ן ייחודי אשר מיועד לחובבי מוזיקה. לאחרונה דיווחה החברה כי שלושה אמנים בולטים מתחום המוזיקה בישראל  - צביקה פיק, אייל גולן, ושדרן הרדיו אליקו רכשו דירות בפרויקט והם שותפים לקמפיין השיווק שלו.

 

בפרויקט "פרי מלודי" יבנו 6 בניינים הכוללים כ – 180 יח"ד, כאשר בשלב א' יצאו לשיווק כ – 110 יח"ד במסגרת של יזמות וקבוצת רכישה.

 

 

 

בעקבות הצלחת השיווק בשלב הראשון של הפרויקט, הודיעה חברת אלדד פרי נדל"ן על התחלת השיווק של השלב השני, בו יוצעו למכירה גם דירות בנות 3 חדרים במחיר אטרקטיבי של החל מ – 950 אלף שקל בלבד.

 

מדובר באחד מהפרויקטים הבודדים באזור המרכז, אשר מציע מחיר נמוך ממיליון שקל , שהוא מחיר הנמוך בעשרות אחוזים ממחירי השוק.

 

בימים אלו נערכת החברה להגשה של תכניות הפרויקט לצורך קבלת היתר בניה.

כמו כן, על מנת לתת מענה לדרישה הגדולה, החלה אלדד פרי נדל"ן במו"מ עם בעלי קרקעות נוספות הסמוכות לפרויקט, לצורך התרחבות לפרויקטים נוספים בהמשך, בשילוב של יזמות עם קבוצות רכישה ובנייה של למעלה מ – 1,000 יח"ד.

 

 

מה זה אומר פרויקט מוזיקלי?

 

בניית פרויקט "פרי מלודי" ילווה ע"י מהנדס אקוסטי. בכל אחד מהבניינים מתוכננת בנייה של חדר מוזיקה איכותי, שיהיה מאובזר בכלי נגינה שונים ומערכת הגברה.

 

חדרי המוזיקה תוכננו בקפידה והם כוללים קירות אקוסטיים, בדיוק כמו הקירות הבנויים באולפני הקלטות של חברות המוזיקה, זאת על מנת לספק חווית מוזיקה ופנאי מרבית לדיירי השכונה ובמקביל לשמור על השקט במבנה לטובת הדיירים.

 

שכונת המוזיקה של ישראל - פרויקט "פרי מלודי" מבית אלדד פרי נדל"ן 

 

שימוש ייחודי כזה בחדרים המשותפים בבניין, עוד לא נעשה עד היום.  בבניינים רבים משמשים החדרים המשותפים כחדרי פנאי לילדים או חדרי כושר. אלדד פרי נדל"ן פיתחו רעיון ייחודי ומקורי זה, בעקבות הפופולריות ליצירת מוזיקה ההולכת וגדלה בקרב אוכלוסיות רבות.

 

פרויקט "פרי מלודי" ממוקם באזור מרכזי בעיר רמלה, קרוב לתחנת הרכבת וצירי תנועה מרכזיים, כמו כן הוא סמוך למוסדות ממשלתיים כמו משרד הפנים.

 

חברת אלדד פרי נדל"ן, בבעלות אלדד פרי, היא חברה מנוסה וותיקה אשר בונה כיום למעלה מ – 2,000 יח"ד ברחבי הארץ.

 

 

חברת אלדד פרי נדל״ן הוותיקה והמנוסה, בבעלות אלדד פרי, בונה היום למעלה מ - 2,000 יח״ד ברחבי הארץ. למעלה מ -500 יח"ד בפרויקטים שונים, כבר נמסרו ללקוחותיה.

יתרון גדול של חברת אלדד פרי נדל"ן הוא שהיא הבעלים של חברת הביצוע (חברת סולארא, המחזיקה בסיווג קבלן ״ג5״) שבונה את הפרויקטים שהיא בעצמה יוזמת בקבוצות רכישה או ביזמות פרטית.

 

על פי דירוג Dun's 100 נבחרה החברה לאחת מחברות הנדל"ן המובילות במשק.