יעקב אטרקצ'י, מנכ''ל חברת השקעות הנדל''ן אאורה ישראל בראיון עם נדל''ן קום: יהוד מונסון הפכה לעיר מבוקשת מאוד בתחום הנדל''ן.

נתחיל את בניית פרויקט HIGH HANGING GARDENS ביהוד מונסון בסוף חודש זה. מאז תחילת השנה מכרנו כ 50 דירות בפרויקט

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל חברת הבניה אאורה ישראל יזמות והשקעות, סיפר לנדל"ן קום: "הביקוש לפרויקט שלנו בעיר יהוד מונסון הפתיע לטובה. גילינו שעיר זו הקרובה כל כך לתל אביב ולשדה התעופה לוד הפכה לאטרקטיבית מאוד להמשיך לגור במטרופולין תל אביב ולשלם מחירים סבירים".

נדל"ן קום:  מה כל כך אטרקטיבי ביהוד?

אטרקצ'י:   המיקום. בעבר ליהוד הייתה תדמית רעה אך בשנים האחרונות זה השתנה לטובה, בישוב יש מערכת תשתיות וחינוך טובה כך שהיתרונות של המיקום באים לידי ביטוי. ראש העיר הנוכחי יוסי בן דוד עשה פלאים בעיר.
זאת ועוד האיחוד עם נווה מונוסון, ישוב של כ 3,500 תושבים ברמה סוציו-אקונומית גבוהה תרם רבות לשיפור התדמית ועכשיו היתרונות של המיקום באים לידי ביטוי טוב יותר.

העיר נמצאת קרוב לתל אביב, קרוב למרכזי תעסוקה כמו AIRPORT CITY  ובניית רכבת קלה מתל אביב ליהוד אשר תעשה את הדרך ב 14 דקות תרם לכוח המשיכה של העיר לאלו שנוהגים לבלות, לעבוד, לערוך קניות בתל אביב.

אנחנו מרגישים את זה היטב בביקוש לפרויקט המגורים שלנו הנקרא HIGH HANGING GARDENS. אנחנו מתחילים את הבניה של הפרויקט  בהתחלת חודש מרץ וכבר מכרנו יותר מ 50 יחידות דיור תמורת כ 65 מיליון שקלים.

נדל"ן קום: כמה יחידות דיור יש בפרויקט?  

אטרקצ'י: נמכרו עד כה מעל ל 20% מכמות הדירות שכן בפרויקט יש 240 יחידות דיור בארבעה מגדלים של 14 קומות כל אחד.
בכל דירה יש מרפסות גן גדולות, והביקוש הוא רב-  אנחנו הופתענו לטובה.

נדל"ן קום: בגלל זה אתם קוראים לפרויקט  HANGING GARDENS  , גנים תלויים?

אטרקצ'י: כן משום שאלו באמת מרפסות גן, הם בנויים ברצפות מיוחדות עם בידוד מיוחד שמאשפרים לבנות גינות של ממש  עם חול דשא עצים וכו'.