לפני חג הפסח: הרשמה להגרלות לדירות מוזלות!

מי יהיה הזוכה הגדול? משרדי השיכון והאוצר מזמינים משפרי דיור ומחוסרי דירה להירשם ל-3 הגרלות של תכניות 'מחיר מטרה' ו'מחיר למשתכן', רגע לפני חג החירות, הכוללות כ-1000 דירות חדשות!

היום (חמישי) נפתחת ההרשמה להגרלה במסגרת תכנית 'מחיר מטרה' -  253 יחידות דיור בראש העין. מחר (שישי, ערב חג) תפתח הרשמה נוספת בעיר שבה יוגרלו 167 יחידות דיור.

בשכונת פסגות אפק בראש העין, היכן שייבנו הדירות, צפויה דירת 5 חדרים בגודל של 123 מ"ר להימכר בעלות של 1.2 מיליון ש"ח, מחיר המשקף הנחה של כ-300 אלף ש"ח ביחס למחירי השוק.

השכונה ממוקמת על הגבעות המזרחיות בעיר, והיא אחת מהשכונות החדשות ביותר בעיר.

בשכונה מתוכננים להיבנות שטחי מסחר, שטחים ירוקים ומוסדות ציבור בהיקף נרחב: מרכז מסחרי עירוני, קאנטרי קלאב, מבנה העיריה החדש, שדרה ירוקה עם תצפית נופית ועוד. הרחוב המרכזי העובר בשכונה ממשיך את רחוב שבזי, ובכניסה למתחם מתוכננת כיכר עם חזיתות מסחריות.

הרשמה נוספת, והפעם במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן' תפתח מחר (שישי) בקריית מוצקין לרכישת 580 דירות חדשות. מדובר בפרויקט הגדול ביותר עד כה בתכנית הדגל של שר האוצר, משה כחלון.

במסגרת הפרויקטים המוזלים, מחיר דירת חמישה חדרים בשטח 120 מ"ר במתחם כורדני בקריית מוצקין, יעמוד על 920 אלף ש"ח, מחיר המשקף הנחה של כ-400 אלף ש"ח לעומת מחירי השוק.

השכונה בנויה בסטנדרטים גבוהים ביותר ונחשבת שכונת הדגל של קריית מוצקין. בשכונה מרחבים ירוקים וגנים ציבוריים גדולים, בתוך השכונה היפה מצויים החי פארק, התיאטרון והקאנטרי. קריית מוצקין מונה כ-40 אלף תושבים עם מבני ציבור רבים באיכות גבוהה.

מה עוד כוללת הזכייה, חוץ מהנחה משמעותית ביותר?

על פי תכניות מחיר מטרה ומחיר למשתכן, הדירות המוזלות כוללות חניה, מחסן ומרפסת וכל זה כולל מע"מ. בנוסף, מפרט הדירות קבוע מראש והרוכשים לא יוכלו לעשות שינויים טרם קבלת המפתח. את הדירות לא ניתן למכור במשך חמש שנים מיום האכלוס הצפוי כשנתיים לאחר תחילת הבנייה אולם ניתן להשכיר.

 

האם הנכם זכאים להירשם?

אם אתם עונים על אחד מהקטגוריות הבאות, אז הנכם זכאים להירשם להגרלות:

  1. חסר דירה - המונח חסר דירה מציין יחיד בן 35 ומעלה ותא משפחתי שאין למי מיחידיו זכויות כלשהן בדירה או בחלק מדירה, ושלא היו להם זכויות כאמור 10 שנים קודם לרכישת הדירה הנמכרת במחיר מטרה.

  2. משפר דיור - המונח משפר דיור  מציין יחיד בן 35 ומעלה ותא משפחתי שבבעלות מי מיחידיו דירת מגורים יחידה אשר תימכר בתוך 12 חודשים מיום קבלת טופס 4 לדירה הנרכשת, או שהייתה בבעלותם דירת מגורים יחידה ב-10 השנים שקדמו לרכישת דירת מחיר מטרה.

הנכם זכאים? כך תרשמו!

אם אתם עונים על הקריטריונים של משפרי הדיור, רצוי ואף מומלץ להירשם להגרלות, ואולי המזל יאיר לכם פנים, רגע לפני חג הפסח.

בכדי להירשם להגרלה באחת מהתכניות, יש להנפיק אישור זכאות באמצעות החברות עמידר, מ.ג.ע.ר או מילגם בעלות של 240 ש"ח. לאחר מכן, יש להירשם באתר - לחצו כאן.

נדל"ן קום מאחלת חג פסח שמח וכשר, והמון בהצלחה לנרשמים!

כתב: אוהד אשכנזי.