חיים מחוץ לגבול גדרה חדרה

מה הם היתרונות של מגורים בפריפריה? כיצד מאתרים דירה מחוץ לגבול חדרה גדרה? כל התשובות בפנים.

המילים "חדרה-גדרה" הם סמל לאיזור מסויים בישראל שנחשב לאיזור המרכזי ביותר. למעשה, כל מי שגר בין העיר חדרה לעיר גדרה, נמצא במרחק של עד כשעה נסיעה ממרכז הארץ, ויש לכך יתרון גדול. אך ישנם רבים הבוחרים לגור מחוץ לתחום של חדרה גדרה, כלומר בפריפריות הרחוקות יותר. מחוץ לאיזור זה החיים הם זולים יותר, שקטים יותר ועבור רבים גם נוחים יותר (למרות הריחוק מהמרכז). בכתבה זו נפרט על אודות היתרונות והחסרונות של מגורים מחוץ לגבול חדרה-גדרה, אז אם אתם שוקלים מגורים בנגב או בצפון הרחוק למשל, כתבה זו מיועדת במיוחד עבורכם!

 

היתרונות של מגורים בפריפריה

רבים בוחרים לגור במרכז הארץ, בערים כגון תל אביב, רמת גן, הרצליה, רמת השרון, גבעתיים, חולון וכו', אך יש גם אחרים המעדיפים לגור במרחק של יותר משעה נסיעה מהמרכז. המדובר כמובן באיזורי פריפריה הנמצאים מחוץ לגבול של חדרה עד גדרה, ולמגורים ביישובים מרוחקים יותר, יש לא מעט יתרונות. בצפון הרחוק ניתן לגור בערים כגון עכו, נהריה, קרית שמונה ועוד, וגם ביישובים קטנים יותר באיזור הגליל או הגולן. גם בדרום הרחוק יש לא מעט יישובים נהדרים ואפשר אף להדרים עד אילת. החיסרון הגדול הוא כמובן המרחק מהמרכז והצורך למצוא עבודה באיזור בו אתם גרים (אלא אם כן אתם מוכנים לבלות מדי יום כשלוש עד ארבע שעות ברכב), אך יש גם יתרונות רבים. בראש ובראשונה - המחיר. הבתים באיזורים שמחוץ לגבול חדרה גדרה הם לרוב זולים הרבה יותר מאשר במרכז. במחיר של דירת 2 חדרים בתל אביב, ניתן לרכוש בית פרטי גדול למדי בצפון הרחוק או בנגב. אך לא רק הבתים הם זולים יותר! גם מוסדות התרבות, הגנים הפרטיים, מוצרי המזון, ולמעשה כמעט כל דבר זול יותר ככל שמתרחקים מהמרכז. אם יש לכם משרה קבועה וטובה באיזור מרוחק מהמרכז תוכלו ליהנות מהעלות הנמוכה של מגורים בפריפריה (וזאת מבלי שהזכרנו את הטבות המס הרבות שיש ללא מעט יישובים המרוחקים מהמרכז). בנוסף, גם איכות החיים היא לרוב גבוהה יותר בעיקר בזכות השקט והשלווה, האיזורים הכפריים, האוויר הנקי יותר והאווירה הרגועה יותר. המירוץ המטורף של העיר הגדולה כמעט ולא קיים מחוץ לגבול חדרה גדרה, ואם הוא קיים אז בצורה רגועה הרבה יותר.

 

כיצד מאתרים דירה מחוץ לגבול חדרה גדרה?

אם החלטתם שהיתרונות של מגורים בפריפריה גוברים על החסרונות, אז הגיע הזמן לצאת לדרך ולחפש דירה או בית מצפון לחדרה או מדרום לגדרה. זה בהחלט אפשרי ואפילו קל בזכות האינטרנט.  תהליך איתור של דירה בפריפריה הוא תהליך שדומה מאוד לאיתור של דירה במרכז. אמנם ההיצע הוא קטן יותר, אך בלוחות הדירות של היום תוכלו למצוא, באמצעות סינון חכם, כמעט כל דירה הקיימת בשוק בכל מקום בארץ ובכל רגע נתון. חיפוש יום יומי של דירות בלוחות הדירות יוביל אתכם אל כמה דירות שמתאימות לכם. כמובן שניתן גם להיעזר במתווכים הפועלים באיזור או בחברות העוסקות בנדל"ן. גם בלוחות של העיתונות הכתובה מתפרסמות דירות (אם כי רובן מתפרסמות גם באתרי האינטרנט). באמצעות כל השיטות הללו ניתן לאתר דירות מחוץ לגבול של חדרה גדרה, וכך תוכלו לגור באיזור זול, איכותי, נקי, עם שקט נפשי ואווירה רגועה!

 

לפריסת פרויקטים בארץ