השרון מתעורר להזדמנויות חדשות!

מדוע כדאי להשקיע באיזור השרון? כיצד יוצאים לדרך? כל התשובות בפנים.

יש לא מעט איזורים בישראל שכדאי מאוד להשקיע בהם. רבים רוצים לקנות דירות להשקעה במרכז, אחרים מעדיפים את איזור הצפון בו המחירים הם עדיין נמוכים באופן יחסי, ובשנים האחרונות נוצר גם טרנד של רכישת דירות למגורים ולהשקעה באיזור השרון. יש לא מעט סיבות לאפיק השקעה זה, ואם אתם מחפשים דירה, הן למגורים והן להשקעה, כדאי לכם לבדוק גם את איזור השרון, הכולל ערים איכותיות ומבוקשות כגון רעננה והוד השרון, וגם לא מעט מושבים עם רמת חיים גבוהה מאוד. עוד על איזור השרון המתעורר בשנים האחרונות להזדמנויות חדשות ומעניינות בכתבה הבאה.

 

מדוע כדאי להשקיע באיזור השרון?

על מנת להשקיע בתחום הנדל"ן יש צורך בלא מעט ידע וגם בהון עצמי. רבים חושבים שאיזור המרכז הוא המקום הטוב ביותר להשקיע בו, אך אסור לשכוח שהמחירים באיזור המרכז ובעיקר בתל אביב הם כיום בשמיים. במרחק של עשרים דקות (עד חצי שעה) מתל אביב, נמצאים ישובים איכותיים מאוד, אשר הפכו למבוקשים מאוד בשנים האחרונות. רעננה והוד השרון נחשבות כבר מזמן לערים מבוקשות, אך גם ערים כמו כפר סבא, נתניה ועוד, הפכו למבוקשות למדי, בעיקר בשל העובדה שמחירי נכסי הנדל"ן בערים הללו הם עדיין סבירים. ומה עם כפרים ומושבים בשרון? יש לא מעט מושבים מבוקשים מאוד באיזור השרון, וגם כמה קיבוצים. מושבי השרון הפכו למבוקשים מאוד הן בשל המיקום הנוח שלהם ובעיקר הקרבה למרכז הארץ, והן בשל האווירה הכפרית והנעימה שיש בהם. המחירים של המושבים הללו באזור השרון עלו בשנים האחרונות, אך כל מי שרוצה לגור במושב קרוב למרכז - המדובר באופציה נהדרת עבורו. ובמילים אחרות - באיזור השרון יש גם הזדמנויות נהדרות לרכישת דירות למגורים (בעיקר במושבים ובערים המבוקשות), וגם הזדמנויות השקעה לא רעות בערים שהמחירים בהן הם עדיין נמוכים (בוודאי באופן יחסי למרכז).

 

רכישת נכס בשרון - כיצד יוצאים לדרך?

על מנת לרכוש נכס בשרון במחיר סביר, בין אם למטרת מגורים ובין אם להשקעה, כדאי מאוד לערוך סקר שוק מקיף ומעמיק. ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט העוסקים בתחום ולהתמקד באיזור השרון. בלוחות הדירות באינטרנט ניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור. באמצעות האינטרנט ניתן לאתר כמעט כל נכס הנמצא בשוק בכל רגע נתון, גם באיזור השרון. ניתן גם לפנות למשרדי תיווך הפועלים באיזור השרון וכמובן גם להיעזר במודעות בעיתונות הכתובה. מומלץ לבקר לפחות כמה פעמים בנכס שאתם מתכננים לרכוש, ולבצע את כל הבדיקות הרלוונטיות שיש לבצע לפני רכישת נכסי נדל"ן (ויש לא מעט כאלה).

 

לסיכום, יש לא מעט הזדמנויות באיזור השרון, הן בכל הקשור לדירות להשקעה והן בתחום הדירות למגורים. אם תפעלו נכון, תפתחו את הראש ותחפשו נכסים גם באיזור זה, תוכלו למצוא את בית חלומותיכם במהרה, ובמחיר סביר למדי!