לוח דירות החיפוש הנוח והיעיל לדירה

מהו לוח דירות? מה עושים לאחר שמאתרים דירות באמצעות לוח דירות? כל התשובות בפנים

כל מי שמחפש דירה בישראל, כדאי מאוד שייעזר בכלי הנהדר הנקרא לוח דירות. בין אם אתם זוג צעיר ממרכז הארץ, משפחה מרובת ילדים מהדרום או זוג נשוי עם ילד מהצפון, אם אתם מחפשים דירה להשכרה או למכירה, את מירב המידע תוכלו למצוא בלוח דירות איכותי המופיע באינטרנט. גם דני ונעמה, זוג צעיר ממרכז הארץ (ללא ילדים), אשר חיפשו דירה להשכרה בתל אביב, נעזרו בלוח דירות, ותוך דקות ספורות מצאו לא מעט אופציות שהתאימו להם. עוד על החיפוש אחר נכסי נדל"ן באמצעות לוח דירות בכתבה הבאה.

 

מהו לוח דירות?

לוח דירות כשמו כן הוא - לוח אשר מפורסמות בו רוב הדירות הקיימות בשוק בכל רגע נתון. המדובר כמובן בדירות למכירה, דירות להשכרה, דירות מקבלן, דירות בפרוייקטים חדשים ועוד. בלוח דירות איכותי ניתן לאתר גם עסקים מסחריים, חניות ועוד, אך רוב האנשים נעזרים בלוח דירות על מנת לאתר דירות להשכרה או דירות למכירה. כך עשו גם דני ונעמה, אשר החליטו יחד לעזוב את בית הוריהם ולעבור לגור ביחד בפעם הראשונה בחיים! ההתרגשות של שניהם היתה רבה ומכיוון שהיו להם חברים נוספים בני גילם (תחילת שנות העשרים) שעשו את המהלך הזה, הם כבר ידעו שהמקום הטוב ביותר להתחיל בו בחיפושי הדירה הוא בלוח דירות איכות באינטרנט. בירור קצר הוביל אותם ל- 3 הלוחות המרכזיים באינטרנט וגם לכמה לוחות דירות של משרדי תיווך מובילים. חשוב להדגיש כי בלוח דירות איכותי ניתן לערוך סינון מוצלח של פרמטרים רבים, וכך להגיע רק לדירות שבאמת מתאימות לכם. דני ונעמה ידעו זאת, ולכן הם הזינו למספר לוחות דירות את הפרמטרים שמתאימים רק להם: דירה 2 חדרים בתל אביב (40-60 מ"ר) במצב טוב, לא משנה באיזו קומה, רצוי עם חניה, אפשרי בלי מעלית ובתקציב של עד 5000 שקלים. תוך דקות ספורות קיבלו הזוג הצעיר רשימה של 12 דירות שיכולות להתאים להם ולאחר צמצום נוסף (שנעשה לאחר התבוננות בכמה תמונות של הדירות שפורסמו בלוח הדירות), נשארו להם 3 דירות אפשריות. כך, בכמה לחיצות כפתור, חסכו דני ונעמה שעות של התרוצצויות בדירות שלא מתאימות להם כלל וכלל.

 

מה עושים לאחר שמאתרים דירות באמצעות לוח דירות?

את השלב הראשון של התרוצצות בין עשרות דירות, ניתן לחסוך באמצעות לוח דירות, אך לאחר שערכתם סינון חכם ונותרתם עם 2-3 דירות, תהיו חייבים לבקר בדירות עצמן ולהתרשם מהן במו עיניכם! זהו השלב האחרון לפני ההחלטה החשובה - על איזו דירה ללכת. דני ונעמה ביקרו בשלוש דירות (גם ביום וגם בלילה), ולבסוף החליטו על דירה מסויימת שהתאימה להם. לאחר משא ומתן מהיר סגרו דני ואפרת על דמי שכירות של 4800 שקלים וחתמו על החוזה. כך, באמצעות שימוש יעיל וחכם בלוח דירות, מצאו הזוג הצעיר דירה נחמדה בתל אביב תוך ימים ספורים, והחלו יחד את חייהם המשותפים!