חיפוש בלוח דירות - שי וענת מתקדמים

מהו בעצם לוח דירות? כיצד יש לעבוד עם לוח דירות? כל התמונות בפנים.

כאשר שי וענת חיפשו דירות להשכרה ולאחר מכן דירות למכירה, הם נעזרו בכלי היעיל ביותר שיש לאינטרנט להציע למחפשי דירות באשר הם - לוח דירות. לפני שנכנסו לעולם חיפוש הדירות, לא ידעו שי וענת כי לוחות הדירות הם כה דומיננטיים. אך אבי, חברם המתווך, הסביר להם כי אין זה משנה מה הם מחפשים – דירות להשכרה (כפי שחיפשו בתחילת הדרך), דירות למכירה (כפי שחיפשו לאחר שהגיעו למסקנה כי אין דירות להשכרה שמתאימות להם), ואפילו דירות מחברות בניה, תמיד כדאי לרכז את מירב החיפושים באפיק של לוחות דירות באינטרנט. אבי גם הסביר לשי ולענת כיצד נעזרים בכלי של לוח דירות בצורה חכמה ויעילה.

 

מהו בעצם לוח דירות?

אבי הסביר לשי ולענת, כי לוח דירות באינטרנט עדיף בעשרות מונים על לוחות הדירות שהם מכירים מפעם (כלומר לוחות בעיתונות הכתובה). בעידן האינטרנט, כך הסביר אבי, רוב הדירות המוצעות בשוק בכל זמן נתון, נמצאות בלוחות הדירות הפופולאריים ביותר באינטרנט. אין כמעט צורך לעבור על העיתונים המודפסים (אם כי מומלץ בכל זאת לעבור גם עליהם), מכיוון שהכל, אבל הכל, נמצא באינטרנט! בלוח דירות איכותי ניתן לערוך סינון מוצלח של האיזור בו מחפשים דירה למכירה או להשכרה, טווח המחירים, הגודל של הדירה, מספר החדרים, וגם נתונים נוספים כמו האם יש בדירה מרפסת, ממ"ד, האם יש מעלית בבניין והאם יש חנייה. את כל אלה ניתן ועוד להזין ללוח הדירות בצורה מסודרת, וכך לאתר את הדירה שמתאימה ביותר למחפש באופן המדוייק והספציפי ביותר. השאלה הבאה של שי וענת היתה - כיצד מאתרים לוח דירות איכותי? ועל כך ענה אבי – באמצעות חיפוש בגוגל כמובן! כל מה שצריך לעשות על מנת לאתר לוח דירות הוא לכתוב בגוגל "לוח דירות" או "לוחות דירות" ותגיעו לאין ספור לוחות דירות, גדולים וקטנים, פופולאריים יותר ופחות, והחשוב מכל - לוחות איכותיים שיסייעו לכם לאתר את דירת החלומות שלכם!

 

כיצד יש לעבוד עם לוח דירות?

אבי גם הסביר לשי וענת כי יש חשיבות רבה לאופן בו עובדים עם לוח הדירות. היתרון הגדול של לוח דירות באינטרנט הוא הדינמיות שלו והאפשרות לערוך בו חיתוכים וסינונים, סיפר אבי. לכן, יש להחליט מראש מה בדיוק מחפשים (איזה סוג של דירה, היכן, כמה חדרים, באיזה מחיר וכו'), ואת כל הנתונים הללו להכניס ללוח הדירות שאיתרתם. רק באמצעות סינון חכם ומוקפד, ניתן יהיה לתאר מספר דירות שיתאימו לכם באופן ספציפי, ולבקר רק בהן (וכך למנוע בזבוז זמן מיותר).

 

לסיכום, לוח דירות יכול להיות כלי אפקטיבי במיוחד, אך יש לדעת כיצד לאתר את הלוחות הטובים ביותר וכיצד לעשות בהם שימוש הולם. אם אתם רוצים לאתר דירה לפני שאר האנשים, עליכם לעבור מדי יום (ולעיתים אפילו כמה פעמים ביום), על לוחות הדירות המרכזיים, ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק!