דירה להשכרה - חיפוש דירה

חיפוש דירה להשכרה - כיצד יוצאים לדרך? כיצד נעזרים בצורה יעילה בלוחות הדירות באינטרנט? קרן ואור הקשיבו לכל העצות הטובות של דרור המתווך ויצאו לדרך בחיפושים!

כל מי שמחפש דירה להשכרה צריך לזכור כי המדובר במשימה לא פשוטה בכלל. גם כאשר קרן ואור נכנסו להרפתקה הזו, הם גילו תוך זמן קצר, כי בחיפושים אחר דירה להשכרה יש לא מעט קשיים, מהמורות והתלבטויות. למזלם, היה להם את חברם דרור המתווך, שהדריך אותם וסייע להם לאורך כל הדרך. קרן ואור הם זוג ממוצע, המרוויח שכר ממוצע, ללא יותר מדי חסכונות. לקרן ואור יש שני ילדים וכאשר נכנסה קרן להיריון החליטו הזוג לחפש דירה גדולה יותר מאשר דירה ה- 3.5 חדרים במרכז הארץ בה גרו בשכירות. הם לא שיערו בנפשם כי הדרך למציאת הדירה תהיה כה ארוכה...

 

בכתבה זו נפרט את הפעולות וההתלבטויות של קרן ואור בדרכם אל עבר דירת החלומות שלהם.

 

חיפוש דירה להשכרה - כיצד יוצאים לדרך?

קרן ואור הבינו כי הביקוש לדירות להשכרה נמצא בשמיים וכי עליהם לחפש במספר איזורים בארץ ולא רק באיזור מצומצם. אך כיצד עושים זאת? כיצד יוצאים לדרך? השאלה הראשונה של קרן ואור לחברם דרור המתווך היתה - כיצד ניתן לאתר דירה להשכרה תוך זמן קצר? דרור הסביר להם שעל מנת לאתר דירה להשכרה, יש לפעול במקביל בכמה חזיתות. לפני הכל, יש לעבור על לוחות הדירות באינטרנט. זהו המדיום הפופולארי ביותר כיום לחיפוש דירה להשכרה, כך הסביר דרור. רוב הדירות הנמצאות בשוק מופיעות באינטרנט, ולכן חשוב להשקיע במיוחד באפיק זה. אך במקביל, יש להתייעץ גם עם מתווכים מובילים באיזור בו מחפשים. דרור לא פעל באיזור בו קרן ואור חיפשו דירה (איזור המרכז), ולכן לא יכול היה לסייע להם באופן ממוקד, אך הוא הפנה אותם למתווכים איכותיים באיזור המרכז שניתן לסמוך עליהם. מלבד חיפוש בלוחות הדירות באינטרנט והתייעצות עם מתווכים, המליץ דרור גם לעבור על המודעות בעיתונים המודפסים וגם לשוחח עם כמה שיותר מכרים שלהם בנושא. השיטה הזו נקראת חיפוש דירות "מפה לאוזן", אמר דרור, וציין כי רבים מגיעים לדירות מוצלחות מאוד באמצעות שיטה זו.

 

כיצד נעזרים בצורה יעילה בלוחות הדירות באינטרנט?

לאחר שהבינו קרן ואור מהם אפיקי החיפוש המרכזיים, החליטו הזוג הצעיר להתמקד בעיקר בחיפוש דירה להשכרה באינטרנט. אך קרן ואור לא ממש ידעו כיצד לעשות שימוש יעיל בלוחות הדירות עליהם דרור דיבר. גם בתחום זה, דרור סייע לזוג המבולבל. הוא הסביר להם כי לפני שהם ניגשים ללוחות הדירות, עליהם להחליט עם עצמם כמה דברים חשובים, על מנת שהחיפוש יהיה ממוקד. למשל – היכן הם מחפשים דירה להשכרה, מהו התקציב שלהם לדירה להשכרה, כמה חדרים הם צריכים, איזה גודל של דירה והאם הם צריכים חניה או מעלית למשל. רק לאחר שיענו לעצמם על כל השאלות הללו יוכלו להזין את כל הנתונים הללו בלוחות הדירות וכך לאתר דירה להשכרה (או כמה דירות) שמתאימה בדיוק לצרכים הספציפיים שלהם.

 

קרן ואור הקשיבו לכל העצות הטובות של דרור ויצאו לדרך בחיפושים!