רמת בית שמש, מחלום המכרזים למעשה.

בטקס חגיגי הופכת רמת בית שמש מחלום המכרזים, למעשה.הרב משה אבוטבול חתם על היתר הבנייה הראשון ברמת בית שמש ג' - פרויקט 'דיור ברמה' של חברות הבנייה 'וקנין ו'אלמוג'

רגע היסטורי בתנופת העיר בית שמש: לאחר אינספור דיבורים וסערות שליוו את מכרזי משרד הבינוי והשיכון בעיר חתמו בטקס חגיגי ראש העיר בית שמש הרב משה אבוטבול וסגנו יו"ר וועדת תכנון ובניה הרב משה מונטג, על היתרי הבנייה הראשונים ברמת בית שמש ג', שניתנו לחברות הבנייה 'וקנין' ו'אלמוג' שזכו במכרזי משרד השיכון, לבנייה משותפת של פרויקט היוקרה 'דיור ברמה', הממוקם בחלק העילי של הרמה המתוכנן לדירות יוקרה ובניה פרטית של צמודי קרקע בשיטת 'בנה ביתך'.

 

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול ציין את התרגשותו הרבה בכך שחלום תנופת הבנייה בעיר הופך למציאות פורחת, ורמה ג' מתחילה בבנייה מאסיבית. "זהו יום היסטורי ושמח במיוחד. אני מקווה לחתום על עוד עשרות אלפי התירים לבתים חדשים בבית שמש בשנים הקרובות" אמר הרב מונטג עם חתימתו הסופית, המאשרת את תחילת העבודות.

 

היתרי הבנייה שנחתמו במעמד ראש העיר הרב משה אבוטבול, הרב משה מונטג מחזיק תיק התכנון והבנייה ונציגי החברות 'וקנין ואלמוג', מאפשרים לחברות להתחיל באופן מיידי בבנייתו של הפרויקט המשתרע על למעלה מ-5 דונם, וכולל זכויות בנייה גבוהות במיוחד, בסך 11,448 מ"ר - שטח עיקרי. הפרויקט מתוכנן כקומפלקס יוקרתי של 4 בנייני מגורים בני 7 קומות, הכוללות 112 יח"ד בתמהיל דירות של 4-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, חניון מקורה ומחסנים פרטיים.

 

יצוין כי צפי האכלוס בפרויקט 'מצפה ברמה' משוערך לסוף 2012, המועד המוקדם ביותר להשלמת הבנייה, ובכך יקדים את התחזיות האופטימיות של משרד השיכון שדיברו על אמצע 2013. לדברי מני רם מנהל השיווק בחברת 'בית וגן' המשווקת את הפרויקט, 'מצפה ברמה' זוכה להתעניינות וקצב מכירות מהיר המוערך סביב מחצית מהיצע הדירות שנרכש תוך זמן קצר מאז יציאת הפרויקט לשיווק.                                      

'מצפה ברמה' פונה לפלח עיקרי של משפרי דיור מרמת בית שמש והסביבה בעוד שמרבית הפרויקטים פונים לזוגות צעירים. צפי המכירות בפרויקט עומד על 135 מליון שקלים, וזאת בעקבות הדגש התכנוני המיוחד שניתן לגודל הדירות, למרפסות גדולות במיוחד (בין 12 ל-60 מ"ר),  2 מעליות בכל בניין, לובי כניסה ומפואר, חניה מקורה ומחסן פרטי.

  

החברות 'וקנין' ו'אלמוג כ.ד.א.י.' בונות במשותף פרויקטים רבים בארץ ובאירופה, ופועלות בתחומי היזמות, ניהול וביצוע פרויקטים, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים. לחברות אלפי יחידות דיור בארץ  והיקף הפרויקטים בהם הן מעורבות בחו"ל עד כה מוערך בלמעלה מ- 30 מיליון אירו.