תמ"א 38 - תל אביב יפו

אם אתם גרים באזור המרכז נא מלאו את פרטיכם ונציגינו יחזורו אלייכם בהקדם!

התחדשות, המרכז הישראלי המוביל בחיזוק וחידוש מבנים, מתמחה במימוש זכויות בהתאם לתוכנית מתאר ארצית 38 לחיזוק מבנים בפני רעידות אדמה.

לועדי בניינים ולבעלי דירות בבתים משותפים שביתם ימצא מתאים  אנו מציעים לנצל את חלון ההזדמנויות האדיר שנוצר בעקבות אישור תמ"א 38 לחדש את ביתכם, להשביחו ולהגדילו כולל ממ"ד ומרפסת שמש, שיפוץ החזית, הוספת מעלית, טיפוח הגינה הציבורית והלובי ושדרוגים נוספים ומעל הכל - לחזקו בפני רעידת אדמה והכל ללא כל עלות מצידכם!

אנו מתחייבים לבצע את הפרויקט בפיקוח הנדסי מלא, בתיאום ופיקוח העירייה, לפי ההיתרים הקבועים בחוק, עם ערבויות בנקאיות וביטוח, בסטנדרטים גבוהים ותוך התחשבות מלאה בצרכי הדיירים.

 

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

התחדשות

התחדשות, המרכז הישראלי לחיזוק וחידוש מבנים. המרכז נוסד על מנת לתת שירות אישי, מקצועי ומהיר למימוש תמ''א 38 תוך שיתוף פעולה מלא ושקיפות מלאה עם הדיירים לאורך כל התהליך עד הבית המחוזק והמשודרג. 

המרכז מבצע בדיקה ראשונית חינם וללא כל התחייבות על מנת לבחון האם הבניין עומד בדרישות התקן. במידה והבניין עומד בדרישות וקיימת הסכמת דיירים פועלים לקידום התהליך תוך הקפדה על בחירת אנשי מקצוע לרבות מהנדסים, קונסטרוקטורים, משפטנים, ומפקחי ומנהלי בניה מהמנוסים, המקצועיים והטובים ביותר בתחום תמ"א 38.

המרכז קובע אבני דרך ולוחות זמנים תוך התחייבות על עמידה בהם וכן פועלים למזער את השפעת תהליכי העבודה על חייהם של דיירי הבניין, וכל זאת ללא כל עלות כספית מצד הדיירים!

פרויקטים נוספים באזור
שתף
מפה