חלומות זכרון יעקב - זכרון יעקב

חלומות זכרון יעקב, זכרון יעקב

נותרו עוד 7 דירות אחרונות בפרויקט החל מ-1,787,000 ש"ח!

נותרו עוד 7 דירות אחרונות בפרויקט! דירות גג, גן ודירות 5 חדרים, הזדמנות אחרונה לשדרג את רמת החיים!
דירת 5 חדרים החל מ-1,787,000 ₪

שכונת מגורים מרהיבה המשתלבת באזור הכפרי של המושבה. בשכונה החדשה, הכוללת בניית כ-770 יחידות דיור במבנה מגורים מדורג וכפרי, פותחו פארק רחב ידיים בשטח של כ-30 דונם ומגוון רחב של מרכזים קהילתיים, מרכז מסחרי שכונתי, מרכז ספורט, מתחם סקייט-פארק ייחודי ובלעדי ובית כנסת. 

כל אלה נועדו לספק לתושבי השכונה מכלול שלם העונה על צרכיהם לבילוי ופנאי. במתחם דו משפחתיים, תלת משפחתיים, דירות לופט, דופלקסים, דירות גן וכן דירות 4-5 חדרים מרווחות.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

מפרט טכני

 

על החברה

שיכון ובינוי נדל''ן

בית אחד. מיליון חלומות

שיכון ובינוי נדל"ן היא חברת הנדל"ן למגורים המובילה והוותיקה בישראל. החברה חרטה על דגלה את ערך הקיימות ומובילה את מהפכת הבנייה הירוקה בישראל.

 

כחברה מובילה, חשוב לה לקבוע סטנדרטים גם בתחום השירות. שכונות החלומות של שיכון ובינוי נדל"ן נבנות על-פי תקנים ירוקים מחמירים שחוסכים במשאבים ובכסף ותורמים לשמירה על הסביבה, ומאפשרים לדיירים איכות חיים גבוהה.

קרא עוד+

על החברה

אמירי גן

לבנות את החלום

חברת אמירי גן הוקמה בשנת 1995 ומתמחה בבנייה רוויה , צמודי קרקע ומרכזים מסחריים. החברה בונה בחדרה בנוסף לשכונת אמירי פארק חדרה , את מלון כפר הים אשר מנוהל ע"י חברת RAMADA העולמית, ומתחם אנרג'י פארק חדרה – פארק עסקים ומסחר בהיקף 180,000 מ"ר בסמוך לכביש החוף - מחלף חדרה. 

 

באזור זיכרון יעקב, שם נמצאת בשלבי סיום שכונת חלומות זיכרון יעקב (800 יח"ד) בשיתוף עם שיכון ובינוי , ניתן לראות גם שם תכנון ובניה ללא פשרות, הנחשבת כהצלחה של שילוב בניה רוויה בישוב כפרי. 

 

מקצוענות וחוסן כלכלי: החברה רשומה בפנקס הקבלנים. אמירי גן נהנית מחוסן כלכלי ואיתנות פיננסית. גמישות והתאמה: רוכשי הדירות מחברת אמירי גן נהנים מגמישות מירבית בתכנון, עיצוב, שינויים ותוספות בבתים הנבנים עפ"י דרישת הלקוח ובתכנון אדריכלי אישי על פי צרכיהם ותוך שיתוף פעולה מלא עמם ועמידה בלוחות זמנים. 

 

אלפי משפחות מרוצות: אמירי גן בנתה אלפי יחידות דיור בערים השונות לשביעות רצונם של הדיירים המביעים אמונם וממליצים לחבריהם. חברת אמירי גן גאה לציין כי חלק ניכר מן הרוכשים נמנים על חבריהם ומכריהם של הדיירים הוותיקים. 

 

 

קרא עוד+
שתף
מפה