שכונת הים אכזיב - נהריה

שכונת הים אכזיב, נהריה

1,790,000 ש"ח ויש לכם דירה חדשה מול הים!

סוגי דירות: דירה / דירת גן / פנטהאוז

סוגי חדרים: 4/5 חדרים

מס' דירות בפרויקט: 745

החל מ: 1,790,000

מכירת הדירות של שלב ג' בשכונת הים אכזיב יוצאת לדרך!
דירות 4 ו – 5 חדרים מושלמות, דירות גן ופנטהאוזים מול הים במחירי השקה
החל מ – 1,790,000 ש"ח ויש לכם דירה חדשה מול הים!


עם שמורת טבע ייחודית וחוף אכזיב המיתולוגי ממש מתחת לבית, טיילת על הים, מרכז מסחרי עם בית קפה מול הים (בהקמה) וכל מה שצריך בשביל חווית מגורים, השקעה או נופש אידיאליים בשכונה חדשה ומודרנית על חוף הים היפה בישראל.

 

מגורים, קהילה וטבע על אחד מחופי הים היפים ביותר במזרח התיכון
שכונת הים אכזיב היא השכונה היפה והמרגשת ביותר בצפון. במיקום שהיה מזוהה בעבר ככפר הנופש המיתולוגי קלאב מד אכזיב, מול לגונות כחולות נדירות ושמורת טבע קסומה, הולכת ומוקמת שכונת מגורים חדשה ומודרנית ובה דירות מושלמות לכל מטרה- מגורים, נופש או השקעה.

 

שכונת הים אכזיב במרחק 5 דקות נסיעה מנהריה ועם מגוון אפשריות תחבורה, תעסוקה ומסחר, ממוקמת שכונת ים אכזיב, שעיריית נהריה שמה לה למטרה להפוך אותה לשכונה האיכותית ביותר בצפון.

 

תושבי השכונה והמבקרים בה נהנים מגישה נוחה לעורקי תחבורה מרכזיים (כביש 4, כביש "עוקף קריות" וכביש 89 לכיוון הגליל העליון וצפת), כאשר בשנים הקרובות תושלם הארכת כביש 6 צפונה, שתחבר את האזור בנסיעה נוחה וללא רמזורים למרכז הארץ. כבר כיום מאפשרת תחנת הרכבת שבנהריה הגעה מהירה ופשוטה למרכז הארץ.

 

שכונת הים אכזיב פרוסה על שטח של 65 דונם והיא כוללת 30 בניינים ו – 745 יחידות דיור. השכונה צמודה לאוצרות טבע ונוף נדירים כולל חוף אכזיב (הבננה ביץ' לשעבר), שמורת טבע פסטורלית, גן לאומי ייחודי, לגונות כחולות ואיים ציוריים.

 

אל מול "התפאורה" המושלמת הזו קמה שכונה חדשה ומודרנית בה חיות כיום מעל 300 משפחות המרכיבות קהילה חזקה, איכותית ומלוכדת. בשכונה פועלים גני ילדים חדשים, פארק שעשועים ענק, ג'ימבורי, מתקני ספורט וכושר, גני משחקים ובית כנסת. בימים אלו מושלמות ההכנות לקראת בנייתו של מרכז מסחרי-קהילתי חדש אשר יכלול בין היתר גם בית קפה מול הים, צרכנייה, דוכני מזון, מתנ"ס ועוד. בשכונה מתוכננים להיבנות גם בית ספר חדש על הים, מרכז מסחרי חדשני, מבני ציבור וקהילה, מוסדות חינוך, מגרשי ספורט וטיילת חדשה על הים שתחבר את השכונה לנהריה.

קרא עוד+
מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

צמח המרמן בע''מ

טוב שבאת הביתה

חברה יזמית וקבלנית הנסחרת בבורסה ונחשבת לאחת מחברות הנדל“ן האיכותיות, היציבות והמהימנות ביותר בישראל. החברה החלה את פעילותה בשנת 1996 מאיחוד פעילות של שתי חברות בניה משפחתיות בעלות ותק של מעל 50 שנה בענף הבניה והנדל“ן.

 

בשנים האחרונות יזמה, בנתה ואכלסה החברה אלפי יח“ד ומאות אלפי מ“ר של שטחי מסחר ומשרדים, בעשרות פרויקטים מגוונים ברחבי הארץ.

קרא עוד+

על החברה

אלקטרה מגורים

העתיד כבר כאן

אלקטרה מגורים - חברת המגורים החדשנית בישראל, המנהלת מיזמים רבים ומגוונים המביאים לידי ביטוי את יכולותיה הגבוהות, גם כחברת יזמות וגם כחברה מבצעת. החברה פועלת באיתור הזדמנויות בתחום הנדל"ן ומובילה תהליכי תכנון וביצוע באמצעות אלקטרה בנייה. עם גב פיננסי של קבוצה מבוססת ויצירתיות של חברת יזמות מובילה, אלקטרה מגורים מהווה את חוד החנית של עתיד המגורים בישראל.

שתף
מפה
שלח פרטים