בלוך 23 - גבעתיים

בלוך 23, גבעתיים

דירות 4 חד' ופנטהאוזים במחירי השקה החל מ-2,195,000 ש"ח!

המיטב של גבעתיים

כשאנחנו מדברים על המיטב של גבעתיים אנחנו מתכוונים לפרויקט האיכותי ביותר בעיר.

מגדל המבטא יוקרה מאופקת ושקטה, נהנה ממיקום מנצח ומתנשא ל - 15 קומות המעניקות לדייריו נוף פתוח וזרימת אוויר טבעית. בלוך 23 מתאפיין באיכות אמיתית שאינה מנקרת עיניים, פרויקט יחיד מסוגו שנבנה במקצועיות וביסודיות לפי סטנדרטים גבוהים מאוד, תוך הקפדה יתרה על רמת גימור מושלמת ושימת דגש גם בפרטים הקטנים. דיירי המגדל ייהנו מלובי יוקרתי, לאונג' דיירים מפנק ומפיתוח סביבתי מושקע ומוקפד.


אתם מוזמנים לאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, בדירה חדשה ומודרנית, בנוחות מקסימאלית וביטחון שקיבלתם את הטוב ביותר - את המיטב של גבעתיים.

בלוך 23 הוא מגדל מגורים מודרני בן 15 קומות המציע 57  דירות במבחר גדלים - 3 ו- 4 חדרים, מיני פנטהאוז 5 חדרים ושני פנטהאוזים מרהיבים. הדירות בבניין נהנות ממפרט טכני גבוה ומתאפיינות בתכנון חכם ומדויק ללא שטח מבוזבז, לטובת ניצול מקסימאלי של החללים השונים. לכל הדירות בבניין מרפסות שמש וניתן ליהנות בהן מנוף מרהיב, בזכות מיקומו הטופוגרפי של הבניין, על ראש גבעה.

לצד השקט והרוגע של רחוב בלוך ושכונת בורוכוב, ייהנו דיירי הבניין מקומת קרקע המיועדת למסחר שכונתי כמו בית קפה, בנק... ובמקביל - מקירבה ללב ליבה של העיר, למרכזי המסחר ולרחובות שוקקי החיים. כמו כן, ייהנו דיירי הבניין מנגישות תחבורתית אופטימאלית, בזכות מיקומו האידיאלי של הבניין, בדרום מזרח השכונה, בסמיכות לכיכר נוח ורחוב כצנלסון המרכזי.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

קבוצות רוגובין בע"מ

נדל"ן מאז 1936

אפרים רוגובין בע"מ, מהוותיקות ומהמובילות שבחברות הבנייה והפיתוח בישראל, מתמחה כיום במגוון רחב של תחומים בענף הנדל"ן. על תחומים אלה נמנים היזמות והבנייה למגורים, למשרדים ולמסחר, והחזקה וניהול של נכסים מניבים. תחת ניהול מקצועי יציב ואחראי, הדוגל בהתפתחות הדרגתית ומבוקרת, ועל בסיס איתנות פיננסית לאורך שנים, יזמה רוגובין ופיתחה פרויקטים רבים לאורכה ולרוחבה של ישראל, אשר הטביעו את חותמם על סביבת החיים בה.

 

פעילותה של החברה כוללת תמהיל שלם של שירותים לאורך שרשרת הפרויקט: החל משלב איתור ההזדמנות העסקית, בחינת ההיתכנות הראשונית, בדיקות הכדאיות הכלכליות, גיבוש הקונספט השיווקי והתכנוני וניהול אסטרטגיית השיווק, ועד לניהול בפועל של הפרויקטים.

 

כחברה מוערכת מאוד בענף הנדל"ן, זוכה רוגובין להתעניינות רבה מצד חברות בנייה וגורמים פיננסים שונים, המבקשים לשתף עמה פעולה בייזום ובפיתוח של פרויקטים. כך, לדוגמא, משתפת פעולה החברה בשנים האחרונות עם תדהר, מחברות הבנייה המובילות בישראל, ומבצעת עמה פרויקטים רבים באזור המרכז. פרויקטים אלה הם בעיקר בתחום המסחר, ההיי-טק, והמשרדים, לרבות המגדל היוקרתי רוגובין-תדהר, הממוקם לאורך נתיבי איילון. שותפות נוספות של רוגובין במיזמים או בפרויקטים הן א. דורי, אביב, מגדל חברה לביטוח ועוד.

 

קרא עוד+
שתף
מפה