אלוני התבור - כפר תבור

אלוני התבור, כפר תבור

קרקע חקלאית להשקעה רק ב- 88,000 ש"ח ליח'!

קרקע להשקעה בישוב הצפוני האיכותי כפר תבור, הנמצאת בבעלות מלאה של "שפע נכסים"

שפע נכסים מזמינים אתכם להגשים חלום עם קרקע פרטית יוקרתית במושבה הצפונית האיכותית - כפר תבור.
המושבה שהקים הברון רוטשילד שוכנת באזור גלילי מרהיב למרגלות הר תבור ונחשבת ליישוב קסום ואיכותי ביותר, אשר זכה לציון 9 מתוך 10 במדד החברתי - כלכלי בישראל.

הקרקע נמצאת בקרבה של 400 מטרים לקו בו מתבצעת כיום בנייה בשטחים שהופשרו ואין זה מפתיע שמחירה ממשיך לעלות ועתיד אף לזנק משמעותית עם שינויי ייעודה והפשרתה.

דוגמא מצוינת לכך, ניתן לראות במגרשים חקלאיים סמוכים שהופשרו לאחרונה ונמכרים כיום במאות אלפי שקלים ועד ליותר מ- 1,000,000 ש"ח!

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

שפע נכסים

חברת נדל"ן

חברת "שפע נכסים" הוקמה לפני כעשרים שנה על ידי מייקל זלמנסון, אחד מאנשי הנדל"ן המקצועיים בישראל, במגמה להתמחות בהשקעות בנדל”ן, יזמות ופיתוח פרויקטים בארץ.

 מאז ועד היום הפכה "שפע נכסים" לאחד מהגופים המובילים את השקעות הנדל”ן בישראל בכל קנה מידה פרטי, עסקי ותעשייתי. כחלק מתפיסת שירות הלקוח שלה, שפע נכסים מקפידה לעבוד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר מלווים את לקוחותיה מתחילת העסקה ועד סופה.

מתוך הבעת אמון מלא באדמות שבחרנו לרכוש, פותחה המדיניות הייחודית של שפע נכסים המתבטאת בבעלות פרטית מלאה על הקרקע: בשונה ממקרים של רכישת אופציות או שימוש בתור מתווך, חברת שפע נכסים רוכשת בפועל את האדמות אותן היא מציעה למכירה.

 

 

שתף
מפה