חיים בעמק - עפולה

חיים בעמק, עפולה

דירת 4 חד' החל מ- 828,000 ש"ח!

העמק כחלום שמתגשם

להתעורר מול נופים פסטורליים ולהיות קרובים להכל – זהו השילוב שכולנו חולמים עליו. בלב ליבו של עמק יזרעאל, מדרום לעפולה ובסמוך לקיבוצים ומושבים חקלאיים, מוקמת הרובע בנוי סביב הפארק העירוני המוריק, צופה אל גבעת המורה והר תבור, וברחבי השכונה ניתן ליהנות משטחים ציבוריים רחבי היקף למשחקים, פיקניקים משפחתיים, ספורט, בילוי ופנאי.


חושבים על המשפחה, גם בסטנדרטים

כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור המשפחה שלנו, לכן בפרויקט ״חיים בעמק״ מקפידים על בנייה ותכנון בסטנדרט הגבוה ביותר. החל מבנייה חכמה, המעניקה חסכון משמעותי בצריכת האנרגיה, דבר המשפיע על הסביבה ומייצר חיסכון ברמת ההוצאות המשפחתית, דרך תכנון אדריכלי ועיצוב מדהים, המבטיח סביבה אסתטית, נעימה ופרקטית לחיים בפרויקט.

הילדים לפני הכול

חיים בעמק זה לא עוד פרויקט בנייה, זהו סיפור על הקמתה של קהילה ועל מענה לצורך אמיתי, של משפחות צעירות, המחפשות דיור במחיר שפוי, מבלי לוותר על הענקת הטוב ביותר לילדים.

אנחנו מאמינים, שבאמצעות שינוי תפיסת החשיבה, מפרויקט בנייה לבנייה של קהילה, נוכל לייצר סביבת מגורים טובה יותר עבורכם ועבור ילדיכם. על-מנת למקסם את יתרונות הסביבה לטובת התפתחות ילדים נכונה, תוכנן הפרויקט כולו בליווי של פסיכולוגית הילדים ד"ר עדנה כצנלסון:

"שכונת מגורים היא תבנית נוף מולדתו של הילד ונוף מולדתה של המשפחה. זכרונות ילדות של כל אדם מעוגנים בסביבה בה היה ממוקם ביתו: בנוף, בחברותא, בביטחון, בהזדמנויות לשחק ולהיפגש עם אחרים. לא רק ארבעה קירות מהווים בית, אלא גם הסביבה האנושית והפיזית בה הוא ממוקם".


מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

בנגוט

חברת בנגוט הינה חברת יזמות אשר ערכיה נמצאים בראש סדר העדיפויות. הניסיון העשיר טומן בחובו את היסודות עליהן בנויה ההצלחה: מקצועיות ללא פשרות, יושרה והגינות, וסטנדרט איכות ברמות הגבוהות ביותר בארץ ובעולם. רק כך, בדרך ללא חת, אנו מעניקים לכם את חוויית המגורים האידיאלית.

מצוינות ומקצועיות:
בשוק רווי חברות יזמות, אנו גאים להציב סטנדרט בלתי-מתפשר באשר לכל שלב בדרך להצלחה המשותפת שלנו איתכם. אנו בוחרים את אנשי המקצוע הטובים ביותר, משתמשים בחומרי הגלם המשובחים והחדשניים ביותר, ועוברים בקפידה על כל פרט, מקטן עד גדול, ומוודאים שהכל מתיישר לקו המוביל של מצוינות לאורך כל הדרך.


יושרה והגינות:
במיוחד בבניית סביבת מגורים, אנו יודעים שמדובר בהחלטה גדולה ובתכנון לטווח הרחוק. כמו בכל פרויקט, אנו משוכנעים שרק בדרך הישר ניתן להגיע להצלחה, ומיומנו הראשון חרטנו על דגלנו את ערכי האמינות וההגינות.


סטנדרט חסר פשרות:
ניתן לחסוך בעלויות בנייה בדרכים רבות. אנו לא מאמינים בעיגול פינות, ומקדישים את מיטב משאבינו כדי לסיים כל פרויקט עם הידיעה שעשינו את הכל על הדרך הטובה ביותר. מחד אנו משתמשים בחומרים ובמוצרים הטובים ביותר בשוק העולמי, ומאידך אנו מקפידים לשמור על חדשנות תמידית בכל פרויקט וקהילה אותם אנו מקימים.


שתף
מפה