המשולש החקלאי  - אשדוד

המשולש החקלאי , אשדוד

דונם שלם רק ב- 550,000 ש"ח!

המשולש החקלאי באשדוד מהווה את עתודת הקרקע האחרונה לבנייה למגורים של העיר הקרקע הינה חלק מתוכנית מתאר של העיר ל כ- 10,500 יח"ד משרד הבינוי והשיכון הכין תוכנית העמדה למתחם זה.

מיקום הקרקע מרכזי,קרוב לצירי תנועה מרכזיים נוף עוצר נשימה לים ולשטחים ירוקים הקרקע הינה טאבו פרטית ! נרכשה ע"י חברת G –group  חברה בעלת מוניטין ונסיון עשיר בקידום פרויקטים בנדל"ן.


חברת G –group   שיווקה ובנתה עד היום פרויקטים מהמובילים והמיוחדים בארץ בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, תניה ועוד לדוגמא- צומת הפיל ודיזינגוף בתל אביב, נחלת בנימין  ופוריה ביפו, היי טאוור גבעתיים הבנייה המתוכננת על הקרקע היא רוויה בצפיפות גבוהה ולכן רכישת זכויות כיום יניבו תשואה גבוהה בעתיד.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

G Group

בג'י גרופ מאמינים בכוחה של האיכות. לכן, לצד השאיפה לצמוח, להתרחב ולהמשיך להיות אחד הגורמים המובילים ונותני הטון בענף הנדל”ן של ישראל, לעולם לא נתפשר על איכות. בפרויקט בוטיק למגורים או בייזום נדל”ן לעסקים, האיכות תמיד תעמוד לנגד עינינו. וכשאנחנו, בג'י גרופ מדברים על איכות, אנחנו מתכוונים לכל שלב בתהליך. כי איכות באה לידי ביטוי במיקום, היא באה לידי ביטוי בתחכום התכניות והיא באה לידי ביטוי בסטנדרט הביצוע. ולא מדובר בחזון ערטילאי.

הניסיון המצטבר שלנו בג'י גרופ מוכיח שאיכות היא, אכן, מנוע צמיחה מצוין. כי בסופו של יום אנשים משתוקקים לאיכות - אנחנו בג'י גרופ נמשיך לספק אותה עבורם..

כשם שאנחנו מתהדרים בסטנדרט הגבוה של הפרויקטים שלנו, אנחנו גם מתהדרים באיכות הלקוחות שלנו. זה לא מקרי שבפרויקטים של ג'י גרופ מוצאים שיעור גבוה במיוחד של רופאים, משפטנים, טייסים ואנשי עסקים.

כי בחוגים אלה המוניטין של ג'י גרופ, כחברה שמקדשת איכות ונותנת ללקוחותיה קצת יותר, כבר מתגלגל מפה לפה. הדיירים שלנו כבר יודעים שהם יקבלו בדיוק מה שהובטח להם במפרט, במחיר ובמועד שנקבע והם גם יודעים, שהשכנים שלהם יהיו אנשים איכותיים שרוצים קצת יותר – בדיוק כמוהם. כן, זה גם לא מקרי שהדיירים שלנו, הם גם השגרירים המצטיינים שלנו..

שתף
מפה