רמלה המתחדשת - רמלה

רמלה המתחדשת, רמלה

דירות3 חדרים החל מ- 740,000 ש"ח!

הון עצמי נדרש 290,000 ש"ח בלבד!

איך נשמעים לכם חיי קהילה תוססים במרכז הארץ, דירות מדהימות ומקום אידיאלי לגידול הילדים, וכל אלה במחיר שניתן לעמוד בו?
 
אלו הם רק חלק קטן מהיתרונות שהופכים את מתחם קווטרו ברמלה למבוקש מאד בקרב מאות רוכשים, המגיעים מכל קצוות הארץ.

במתחם קווטרו מתוכננים להבנות ארבעה מגדלים בבנייה רוויה עם מגוון דירות רחב הכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים. הפרוייקט צופה לשדרה מדהימה וממוקם באזור שקט, בסביבה טובה ונעימה, במרחק הליכה מהיכל התרבות, קניון עזריאלי, גני ילדים, בתי ספר ועוד.


המתחם מתוכנן להבנות מעל קומה ציבורית כפולה הכוללת אזור קניות ובילוי ואזורים ירוקים ופארקים סביבו. החזית המסחרית של המתחם פונה לרחוב וייצמן, שהינו אחד הרחובות הראשיים והתוססים של רמלה. הפרויקט יאפשר לקהל הרחב  ומשקיעים לרכוש דירה חדשה מבלי לצאת מהעיר ועם גישה לצירי תנועה מרכזיים.
 
רמלה נמצאת בעיצומו של תהליך פיתוח. העיר המתחדשת הופכת בשנים האחרונות ליעד אטרקטיבי לזוגות צעירים ולמשפרי דיור. מדי שנה מושקעים ברמלה מיליוני שקלים שייעודם קידום ופיתוח העיר, בניית שכונות חדשות, תשתיות לתעשייה, מסחר, משרדים ושדרוג מבני ציבור. ע"פ כלכליסט, רמלה ממוקמת במקום השני בארץ בעליית מחירי דירות יד שנייה עם זינוק של 94%.

• רמלה הינה בירת מחוז המרכז
• רמלה נמצאת בתהליך שינוי ופיתוח
• בעיר נבנתה קריית הממשלה של המחוז
• משאבים רבים מוקצים לחינוך בעיר
• סביבה כביש חוצה ישראל, כביש 6 וכביש 431
• גולת הכותרת של העיר הן השכונות החדשות
• ברמלה שטחים ירוקים רבים
• פעילות קהילתית ענפה


הזדמנות נדלנית טובה אשר מעניקה לתושביה איכות חיים גבוהה במחיר משתלם.


מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

MSN יזום ושיווק נדל"ן

מקצועיות, אמינות ושירות

השקעה בנדל"ן היא עניין למקצוענים. אנחנו בMSN סבורים שכאשר משקיעים בנדל"ן יש לעשות זאת לאחר ניתוח מעמיק של פרטי העיסקה וגזירת המסקנות הרלוונטיות למשקיע הספציפי.

אמ.אס.אן ייזום ושיווק נדל"ן, חרטה על דגלה מספר עקרונות יסוד: מקצועיות, אמינות ושירות.



את חברת MSN השקעות נדל"ן הקימו אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום אשר חברו יחדיו על מנת להקים גוף המתמחה בהשקעות נדל"ן בדרך קצת שונה. אנו מתמחים במתן מגוון שירותים לכל תחום הנדל"ן ועובדים מול גופים ויזמים מכל רחבי הארץ.

המומחיות שלנו ב MSN-היא למצוא פתרונות לצרכים השונים של לקוחותינו, באמצעות סקירה וניתוח לעומק של כל המשתנים הרלוונטיים וזאת באמצעות שיתוף פעולה עם אנשי המקצוע המובילים בתחום, כגון: עורכי דין,שמאי מקרקעין, מהנדסים ווכו'. צוות יועצי הנדל"ן שלנו הם מהמקצועיים ומהמנוסים בשוק הנדל"ן בארץ. הם נמצאים בקשר רציף עם כל הגורמים בשוק הנדל"ן על מנת להשאר מעודכנים ועם "יד על הדופק" לגבי מגמות, כיוונים ושינויים בשוק.

גיל מולכו, אשר עומד בראש בוטיק השקעות הנדל"ן MSN, מביא עמו ניסיון רב שנים בתחום ומתמחה באיתור נכסים, תמחור פרוייקטים ושיווק נכסי נדל"ן.

 

קרא עוד+
שתף
מפה