פרויקטים להשקעה בברלין - כפר ויתקין

פרויקטים להשקעה בברלין, כפר ויתקין

החל מ- 40,000 ש"ח!

ברלין בירת אירופה הקלאסית!

השקעה בטוחה ישירות מהיזם. מבחר פרויקטים להשקעה החל מ- 40,000 ש"ח!

תשואה שנתית מקסימלית!

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

שיווק און ליין

חברת שיווק און-לין הינה חברה המובילה במתן פתרונות שיווק באינטרנט. מאז הקמתה במזל טוב בשנת 2004 מתמחה שיווק און ליין ברכישת לידים איכותיים ONLINE ו- OFFLINE (האון ליין ואופליין). גולת הכותרת של חברתנו הינה לידים איכותיים ובכמויות גדולות העוברים סינון באמצעות טיוב (בדיקת שם, טלפון ורלוונטיות).

שיווק און-לין נחשבת כיום כחברה מובילה, איכותית וותיקה במתן פתרונות שיווק באון ליין ואופליין. אנו מייצרים אלפי לידים מדי חודש עבור לקוחותינו באמצעות פרסום במדיה, אתרי תוכן, גוגל, פייסבוק, YouTube, בנרים, פופאפים, רכישת שטחים באתרים שונים, בפרסום אורגני במנועי החיפוש, בלוגים, שיווק Affiliates , סלולר, טלמרקטינג, טקסט לינק, בתוכן שיווקי, רשתות פרסום/ שיווק ברשתות חברתיות ועוד בזכות הניסיון הרב של חברתנו בתחום המדיה על כל רבדיו והכרת השטח של השוק המקומי אנו יכולים לספק ללקוחותינו את המענה המושלם בפתרונות שיווק באינטרנט ומחוץ לאנטרנט.

אנו יודעים ומסוגלים לרכוש עבורך מאות/אלפי לידים מלקוחות חדשים, לידים איכותיים העוברים סינון באמצעות טיוב, אותם לידים שאינם עומדים בקריטריונים של לקוחותינו אינם מועברים. באמצעות מערכת ניהול הלידים המתוחכמת שלנו: מערכת "שיווק און-לין" באפשרות הלקוח , להקים בקלות ובמהירות ידיעות טקסט ומודעות אשר תופענה באתרי תוכן ישראלים ו- ובאתרי חיפוש שונים שהחשוב שביניהם Google ופייסבוק.

ללקוח יש גישה ישירה אל הלידים ובתוך כך מפעיל שליטה ובקרה על הכמויות, ההוצאות החודשיות ובכך מונע סיכונים מיותרים בהשקעה בפרסום ללא תוצאות. שירותינו פונים לאלו המעוניינים לנצל את עוצמתו ויתרונותיו של האינטרנט לצורך גידול, שיווק, גיוס ושימור לקוחות.

אצלנו בשיווק און-ליין החזון הוא להעניק לחברות בינוניות וקטנות פרסום תדמיתי, מסיבי ורווחי היוצר הצלחה עסקית. בוא גם אתה הצטרף לקהל הרחב של לקוחותינו.

שתף
מפה