מתחם האלף - ראשון לציון

מתחם האלף, ראשון לציון

הזדמנות נדל"ן אמיתית. הדבר הנכון בזמן הכי נכון שיש

 

לא צריך להיות כריש נדל”ן כדי לזהות הזדמנות אמיתית וברורה כל כך 

מקומות תעסוקה, חינוך, קניות ובילוי, הכל ממש מתחת לבית ובמרחק קצר כל כך מהים וממוקדי התחבורה הראשיים. 
זהו חלון הזדמנות שבו כדאי להצטרף לפרויקט המתקדם ביותר במתחם האלף, המאפשר לך להנות מרווח מוכח של מאות אלפי שקלים ולהתקדם שלב שלב בתהליך, עם מעטפת מקצועית וחכמה המסייעת לך בכל החלטה, בכל נקודת זמן, בהשקעה שתניב לך דירה במערב ראשון לציון.

 

פרויקט המגורים OCEAN WEST במתחם האלף -
איך שלא תסתכל על זה - זה הדבר הנכון בזמן הכי נכון שיש
הקרקע שלנו מאושרת לבניה וכבר החלו עבודות הפיתוח. אוטוטו פרצלציה (חלוקת הדירות)... מה שאומר שכבר תוך זמן קצר, מה שאתה קונה עכשיו יהיה שווה ערך יותר בסכומי כסף של מאות אלפים ויתבטא במאות אחוזי רווח מהרכישה.



השקעה בפרויקט בזמן כזה, מאפשרת לך להגיע מהר יותר אל חלום הדירה. היכולות הכלכליות שלך בכניסה לפרויקט בשלב זה הן גבוהות בהרבה ממה שחשבת. טווח הזמן בפרויקט מסוג זה, מאפשר לך למעשה לשלם לפי ההתקדמות וביחס לשלב בו הוא נמצא ובליווי בנקאי צמוד.

בלי להתחייב מראש, בראש שקט, בשלב הראשון משלמים רק את מרכיב הקרקע, שנרשמת על שמך בטאבו. חשוב להבין, בכל שלב התקדמות בפרויקט – הזמן חולף וההשקעה שלך שווה יותר!



יתרונות המתחם
למה תכנית רצ/ 1000/1 בראשון-לציון, נחשבת מהאטרקטיביות ביותר בישראל?

  • הפרויקט זז למעלה משליש השטח נמצא בבעלות העירייה - עובדה המאפשרת את פיתוחו המהיר והבטוח ובכך הופכת את הפרויקט לאחת מהשקעות הנדל”ן המבטיחות ביותר. עיריית ראשון לציון החלה כבר לפני כשנה וחצי בקצב מהיר את עבודות הפיתוח והתשתית למתחם. 
  • תוכניות מאושרות מתחם האלף כבר מאושר לבנייה, על פי תוכנית מתאר 20/30 שאושרה בוועדות. בקרוב מאוד נוכל “להצביע” על הדירה שלך!
  • תזמון מקדים מצוין הזדמנות פז לרכישה במחיר משתלם לפני פרצלציה (חלוקת הדירות) קבלת אישור והוצאת היתר בנייה.
  • הטאבו שלך, הבטחון שלך הקרקע בבעלות פרטית ונרשמת מיידית בטאבו על שם הרוכש! (רק 7% מהקרקעות במדינת ישראל הם פרטיות בטאבו).
  • לוקיישן לוקיישן לוקיישן המבוקש ביותר בגוש דן, במערב ראשון לציון קרוב לים. בסמוך לרכבת ישראל ותכנון של רכבת קלה במתחם, עם נגישות גבוהה לעורקי התנועה המרכזיים באזור.
  • מקום לחיות בו 1000 דונם המיועדים למתחם מהמתקדמים ביותר במזרח התיכון, בסטנדרט בנייה ייחודי באזור. עם פארקים ציבוריים וריאות ירוקות לאיכות חיים גבוהה.

 



הקרקע מאושרת אך אינה זמינה לבנייה מיידית

נעשה את הכל כדי שתהיה מרוצה מהבחירה בנו, השקעה מוצלחת – היא משימתנו. 
במתחם ייבנו מוקדי תעסוקה, חינוך, בילוי והנאה קרובים לבית. אחת הבעיות הגדולות ביותר של שכונות מגורים היא תופעת “אזורי שינה” - שכונות שחוזרים רק לישון בהן, אבל חיים מחוצה להן… פארק הייטק, גנים, חנויות ומסחר קרובים לבית שלך, זה חוסך זמן, חוסך פקקים, ומגדיל את הזמן שיש לך לבלות עם המשפחה והחברים.



ראש שקט - הקרקע שלנו מאושרת לבניה. המשמעות היא שניתן כעת לרכוש את את הזכות לקרקע שתירשם על שמך בטאבו. זאת השקעה מצוינת, באזור מרכזי שאין שני לו בגוש דן. התהליך מלווה על ידי אנשי מקצוע המבטיחים את האינטרסים שלך, לאורך כל התהליך.



תכנון הוא הכל בחיים. מתחם ה 1000- בראשון לציון הינו מהבודדים המתוכננים מהיסוד כסביבת חיים פעילה ושוקקת, עם מגדלי יוקרה למגורים, עשירה בתשתיות. זהו חלון זמן שבו ניתן לרכוש את הקרקע טרם עליית המחירים ולממש את ההזדמנות הנדל”נית.

 

*ט.ל.ח

*ההדמיות הינן לצורך המחשה בלבד

*המחיר לזמן מוגבל

 

קרא עוד+
מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

נדל"ן נדל"ן ופליקס כהן

ייזום ושיווק פרויקטים בע"מ

החברות נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס פועלות כחברות יזמיות בתחום ההשקעות בנדל"ן, מגורים, מסחר ותעשייה.  כהן פליקס חברה לבניין ופיתוח שנוסדה בשנת 1973 מביאה עימה ניסיון רב בתכנון, פיתוח ובניית פרויקטים בנדל"ן.

 


חברת נדל"ן נדל"ן המביאה עימה חדשנות פורצת דרך בכל הקשור ליזמות נדל"ן, מה שמקנה לחברות יתרון מובהק של ניסיון וחדשנות בהובלת פרויקטים במסגרות של יזמות בנייה, קבוצות רכישה, תכנון והשבחת קרקעות. במסגרת הליכי תכנון והשבחת הקרקעות החברות מקדמות הפשרה של קרקעות חקלאיות בערים מרכזיות בארץ, מאגדות קבוצת משקיעים לטווח הרחוק וזאת למטרת רכישת קרקעות בעלות פוטנציאל רב לשינוי ייעוד.



החברות מנהלות ומתכננות שינויי ייעוד למגורים ומסחר, קידום ותכנון פרויקטים וכן שינוי ייעוד וקידום של תב"עות ניהול ויזמות בפרויקטים מהגדולים במרכז ובארץ. החברות מעניקות ללקוחותיהן בכל שלב משלבי העסקה ביטחון ושקט נפשי, תוך הקפדה על כללי ונוהלי עבודה מהמחמירים ביותר בתחום.



היכרותן של החברות עם הסביבה בה הן פעילות וניסיון רב השנים מקנות לה יתרון עצום בקידום תוכניות קיימות ועתידיות, לחברתנו ניסיון מוכח בזיהוי הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן, הובלת תהליכים, פשוטים ומורכבים כאחד, עד לקו הסיום ולשביעות רצון ציבור לקוחותינו.

 


החברה מספקת ומעניקה משלב הרכישה מעטפת שלמה ומקצועית לכל אורך התהליך ועד סיומו ,הכל בבית אחד! חברתנו מעניקה בין היתר ליווי ע"י מומחי נדלן , ליווי משרד עו"ד שי כהן מהמובילי בתחום וליווי ע"י חברת ניהול ופיקוח פרויקטים - חברת סיגמא.

קרא עוד+
שתף
מפה