כרמי גת - קרית גת

כרמי גת, קרית גת

דירות 3,4,5 חד', פנטהאוז וצמודי קרקע החל מ-690,000 ש"ח!

 פרויקט העתיד של ישראל כבר כאן, והוא קרוב אליכם יותר מאי פעם.
 
בפנינה פסטורלית וירוקה, על גדות נחל לכיש ובין עורקי התחבורה הראשיים, מוקם פרויקט הנדל"ן הלאומי של ישראל – כרמי גת.
 
פרויקט כרמי גת שיכלול כ-7,500 יחידות דיור, הוא הפרויקט הגדול ביותר בתחום הדיור מאז הקמת העיר מודיעין, ועם נגישות גבוהה: רק 35 דקות מתל אביב ברכבת ודקות ספורות מכביש 6.
 


בימים אלו מגבשת חברת 'באמונה' קבוצה איכותית של זוגות צעירים להקמת מתחם דתי-לאומי גדול – 'קהילת כרמי גת', כדי ליהנות ממחיר אטרקטיבי של קבוצת רכישה, ומשלל היתרונות של הפרויקט הלאומי החדש של מדינת ישראל.
 
יחידות הדיור יותאמו באופן בלעדי לציבור הדתי, ויכללו מרפסות סוכה ומעליות שבת.
 
כרמי-גת הינו הפרויקט הראשון המוקם במודל של הסכם גג, שמשמעותו: הבטחה ממשלתית להכנת כל התשתיות עד לקבלת המפתח לדירה, כולל מוסדות חינוך, מבני ציבור, פארקים ומחלפי תעבורה חדשים. זו ההזדמנות שלכם להגשים חלום, בלב המרכז החדש של ישראל. כי לסרוגים יש בית חדש – קהילת כרמי גת.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

חברת הניהול באמונה

חברת הבנייה הגדולה ביותר הבונה לציבור הדתי-לאומי

חברת 'באמונה' הינה חברת הבנייה הגדולה ביותר הבונה לציבור הדתי-לאומי. החברה בעלת מוניטין עשיר של עשרות מיזמי נדל"ן בכל רחבי הארץ, ומתמחה בפתרונות דיור במחירים אטרקטיבי, באיכות בנייה גבוהה ובאמינות הקבלנים.

הניסיון הרב שצברה עם השנים, מאפשר לחברת 'באמונה' יצירת קהילות דתיות-לאומיות תוך שימת דגש על מכלול הצרכים הייחודיים לאוכלוסייה זו, החל מהתאמת מבני הציבור ועד למפרטי הבתים, הכוללים מרפסות סוכה ומעליות שבת.

המחירים האטרקטיביים שמציעה חברת 'באמונה' ללקוחותיה, נובעים מהמבנה העסקי בו היא משווקת את הדירות: החברה מארגנת קבוצת רכישה עם ליווי אדריכלי ומשפטי לאורך כל תהליך הבנייה והפיתוח, ובכך מאפשרת לכלל חברי הקבוצה ליהנות מכוח קנייה חזק, וגב כלכלי איתן.

 

 

על החברה

אנגלו-סכסון

אנגלו-סכסון הינה רשת מובילה ובעלת מוניטין לשיווק ותיווך נדל"ן. אנגלו-סכסון, בבעלות קבוצת ס.א.ל., פועלת באמצעות רשת סניפים ארצית המשווקת ומתווכת את כל סוגי הנכסים:

  • קרקעות
  • בתים
  • דירות יוקרה
  • דירות
  • מבני תעשיה
  • משרדים
  • מסחר
  • מחסנים
  • חנויות

אנגלו-סכסון הוקמה בשנת 1964 ע"י דייב בלומברג ז"ל.

רשת אנגלו-סכסון מונה כ-70 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ. סניפי אנגלו-סכסון וצוותי הנדל"ן נהנים ממטרייה מקצועית ושיווקית, החל מהכשרה והדרכה, דרך ליווי מקצועי שוטף ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים - כל מה שדרוש כדי להבטיח מענה מקצועי מושלם לצרכי לקוחות בתחום הנדל"ן. רשת אנגלו-סכסון מספקת לכל סניפיה מעטפת שיווק ארצית, שירותי יחסי ציבור ופרסום וסיוע בפיתוח ארגוני וביצירת ערוצי תקשורת מתקדמים בתוך הרשת ועם לקוחות - כל מה שדרוש כדי לתמוך בפעילות המקצועית והעסקית של הסניפים וצוותי הנדל"ן ברחבי הארץ.

 אנגלו-סכסון נהנית ממוניטין של אמינות, איכות ומקצוענות. בתחום שיווק ותיווך נדל"ן אנגלו-סכסון הינה המותג החזק ביותר עם 84% מודעות כלל ארצית בלתי נעזרת בקרב לקוחות נדל"ן בישראל (עפ"י סקר גיאוקרטוגרפיה). האמינות והמוניטין של אנגלו-סכסון מבוססים על ניסיון מקצועי, ידע, סטנדרטים גבוהים, אמינות וכמובן על צוות איכותי של אנשי נדל"ן.

שתף
מפה