HI Tower - גבעתיים

HI Tower, גבעתיים

מגדל המגורים הגבוה בישראל' לגור במגדל יוקרה מעל העיר!

מגדל היי טאואר

לגור במגדל יוקרה ב-18 אלף שקל למ״ר

פרויקט 'היי טאואר' של רוני מאנה, גיא בלושינסקי וקבוצת אשטרום שובר את שוק המחירים של מגדלי היוקרה באזור תל אביב.

שוברים את המחירים. אנשי העסקים רוני מאנה וגיא בלושינסקי מקימים את מגדל היוקרה היי-טאואר, מגדל המגורים הגבוה בישראל, אשר ייבנה על גבול גבעתיים תל אביב. בהיי-טאואר 279 דירות ב-55 קומות ומאנה מבטיח שרוב הדירות יימכרו במחירים הנמוכים בכ-20 עד 40 אחוז מהמחירים בשוק. מחיר דירת 4 חדרים, 107 מ"ר עם מרפסת 14 מ"ר, נמכר ב-1.85 מיליון ש"ח בעוד מחירים של דירות בפרויקטים דומים באזור עומדים על למעלה מ-2 מיליון ש"ח. מחיר דירת 5 חדרים יחל מקומה ראשונה ב-2.15 מיליון שקל ובקומות 30 עד 40 ב-2.6 מיליון שקל. פנטהאוזים בקומות הגבוהות יימכרו החל מ-3.6 מיליון ש"ח בעוד הדירה הגדולה ביותר במגדל תהיה בקומה ה-55, פנטהאוז בשטח 300 מ"ר עם בריכה פרטית, במחיר של כ-20 מיליון ש"ח. 


מאנה ובלושינסקי מסבירים את האופן בו יימכרו הדירות במחירים נמוכים יחסית בהשוואה לפרויקטים מקבילים. מאנה: ״מדובר בבנייה לגובה ובמגדל בן 55 קומות. הקומות הגבוהות מאפשרות את מימון הקרקע בצורה שמוזילה את ממוצע מחיר מרכיב הקרקע לכל דירה בבניין. הסיבה השנייה היא שמדובר ביחס ברוטו-נטו נמוך של 22 אחוז. בנוסף, השלב בו המגדל נמצא, לפני קבלת היתר, מאפשר היום קבלת מחיר אטרקטיבי יותר. הסיבה הרביעית היא שכיזמים בחרנו להרוויח פחות, וכך צמצמנו גם את אחוזי רווח של הספקים איתם בחרנו לעבוד״. 

כל דירה בבניין כוללת חניה תת-קרקעית ודמי הניהול נמוכים משמעותית מהנהוג במגדלי יוקרה ועומדים על כ-7 ש"ח בלבד למ"ר. "כל הפרמטרים נמדדו והוכחו כנכונים", מוסיף מאנה. "עסקאות התשואה בפרויקט שלנו מדהימות היות והתחשיב ללקוח מעיד על רווח של 100 אחוז על ההון העצמי המושקע בדירה. כל מי ששומע את הנתון הזה מופתע ואחרי שהוא מקשיב לפרטים מבין עד כמה זה מדויק". 

מגדל היי-טאואר יכלול 210 דירות בנות 5 חדרים, 60 דירות בנות 4 חדרים, ו-9 פנטהאוזים. בכל דירה יש מרפסת, החל מ-14 מ"ר בדירות 4 חדרים, 18-21 מ"ר בדירות 5 חדרים, 58-80 מ"ר בפנטהאוזים, ו-189 מ"ר מרפסת בפנטהאוז אחד. בשל התכנון הייחודי, החל מהקומה השביעית ייהנו בעלי מרבית הדירות במגדל מנוף לים.

מאנה, מנכ״ל קבוצת ר.ו.ם נדל״ן, יחד עם שותפו לפרויקט גיא בלושינסקי, מנכ"ל
G-Group, חברו לקבוצת  יורוקום (בעלת הקרקע) וחתמו על הסכם יעוץ עם חברת אשטרום, אשר תתמודד על האפשרות לשמש כקבלן המבצע. אדריכל המגדל, אבנר ישר, תכנן את המגדל בצורת חץ כך שמרבית הדירות בעלות נוף לים. בתכנון הושם דגש גם על הפיתוח הסביבתי, הכניסות החדשות למגדל, ובשיתוף עם עיריית גבעתיים על הקמת פארק בן חמישה דונם, כמו גם גני ילדים.

המגדל עתיד להיבנות במתחם 'גבעתיים סיטי' הכולל שטחי מגורים, מסחר ומשרדים ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת ארלוזורוב, ממגדלי עזריאלי, ממתחם הבורסה וממרכזי התרבות של תל אביב. עד כה נמכרו כ-150 דירות.

על האחזקה ומתן השירותים לדיירי הבניין תהיה אמונה חברת הניהול של מגדל משה אביב וכן יהיו בו חדר כושר מאובזר, ספא, ג׳ימבורי ובית כנסת. בלושינסקי: "אנו מעניקים את התנאים הטובים ביותר לדיירים ובהם תכנון ארכיטקטוני מתקדם, לובי בניין בגובה תשעה מטרים, תקרות גבוהות בדירות, ובעיקר מגורים במגדל יוקרה במחיר של כ-18 אלף שקל למ״ר, שאינו קיים כיום, ודאי לא בפרויקטים בסדר גודל שכזה".

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

רוני מאנה, גיא בלושינסקי וקבוצת אשטרום.

שתף
מפה