גולדשטיין ארבע עונות - הוד השרון

גולדשטיין ארבע עונות, הוד השרון

לקנות במקום הנכון, בזמן הנכון!

פארק צמוד, קאנטרי קלאב, מוסדות חינוך ומיקום מצוין. כל הסיבות לעבור לצד הנחשק של הוד השרון במחיר חד פעמי שאסור לפספס!

עסקה מדהימה במערב הוד השרון: רכישת זכות ליחידת מגורים במערב היוקרתי של הוד השרון, להשקעה חכמה או למגורים איכותיים במחיר מצוין, במגדל בן 19 קומות או באחד מבנייני הבוטיק בשכונה, במחיר אטרקטיבי ונמוך משמעותית ממחיר השוק!

הפרויקט ממוקם על קרקע פרטית מאושרת למגורים! ומהווה חלק מהשכונה החדשה שעתידה לקום במערב הוד השרון, צמוד לפארק ארבע עונות.

כל שנותר לך הוא לבחור את יחידת המגורים הרצויה, דירת גן, דירת 4, 5 או 6 חדרים, מיני פנטהאוס או פנטהאוס מפואר, ולממש הזדמנות המגלמת פוטנציאל רווחי משמעותי ותזמון מושלם!


אנו מציעים לך לרכוש זכות ליחידת מגורים באחד משני הפרויקטים המוצעים למכירה של קבוצת גולדשטיין – במגדל בן 19 קומות או באחד מבנייני הבוטיק בשכונה. אם מגורים לגובה ואוויר פסגות הם חלום המגורים שלך או אם סביבת מגורים אינטימית וקטנה, היא האידיאל שלך, לנו יש האפשרות להפוך את החלום למציאות...

צור קשר עוד היום וקבל הצעה אטרקטיבית מאחד מאנשי הצוות המיומנים של קבוצת גולדשטיין.

ההדמיות, התוכניות והמלל המוצגים הנם לצורכי התרשמות כללית מהפרויקט בלבד. יתכן ויהיו שינויים עם אישור טבלאות האיזון והתב'ע. המחייב את החברה הינה התוכנית המופקדת והסכם המכר חתום על ידה בלבד.

 

 

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

קבוצת גולדשטיין

קבוצת גולדשטיין - מסורת של השבחה ויזמות

קבוצת גולדשטיין
עוסקת בהשבחת קרקעות, נכסים ובניית שכונות מגורים. הקבוצה, בראשות מר ארז גולדשטיין, הפועלת משנת 1992, הקימה, יזמה ובנתה מספר רב של פרויקטים למגורים ומסחר ברחבי הארץ ובבעלותה עתודות קרקע לבניית מאות יחידות דיור בפריסה ארצית.

בזכות הניסיון והידע אותם צברה הקבוצה, ביזום פרויקטים והשבחת נכסים למגורים ומסחר בישראל, מציעה הקבוצה, מגוון רחב של מוצרים מעולם הנדל”ן המותאמים לקהלים שונים.

 

 

 

שתף
מפה