רובע עיר ימים - חדרה

רובע עיר ימים, חדרה

זכות לדירת 5 חדרים בקו ראשון לים רק ב- 209,000 ש"ח!

תוכנית המתאר אושרה ע"י עיריית חדרה ב- 04.11.12
השלב האחרון יוצא לדרך, מס' יחידות קרקע מוגבל. כל הקודם זוכה!

 


עיריית חדרה מקדמת תוכנית חדשה לרובע מגורים ומלונאות ברצועת החוף הצפון-מערבית. רובע "עיר ימים", שבנייתו צפויה להתחיל בעוד כארבע שנים, ישאיר רצועת חוף ברוחב 200 מטרים. הרובע החדש ישתרע על פני 2,000 דונמים, כאשר 1,100 דונמים מתוכם מיועדים לשטחים פתוחים. הרובע יכלול כ-10,000 יחידות דיור, 1,400 חדרי מלון וטיילת חוף באורך 2.5 ק"מ. התוכנית החדשה, שזכתה לשם הזמני "עיר ימים", היא אחד הביטויים הבולטים של השינוי התכנוני והנדל"ני שעוברת העיר בתקופה האחרונה.

חדרה נהנית כיום מהתעניינות מחודשת בקרב רוכשי הדירות והיזמים ומעלייה מתמשכת של 50%- 30% בממוצע, במחירי הנדל"ן. הרובע, שמתכנן משרדו של האדריכל טומס (טומי) לייטרסדורף, נועד להציע מגוון גדול של יחידות דיור לצד חוף הים ולהציב את חדרה על מפת המלונאות בארץ.

הרובע משתלב בתוכנית המתאר החדשה של חדרה שאושרה להפקדה במועצה הארצית לתכנון ובנייה. המשמעות הישירה היא שהדרך לאישורו צפויה להיות מהירה.










מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

Equity

קבוצת הנדל"ן אקוויטי הינה אחת מחברות הנדל"ן הבולטות בישראל. תחומי התמחותה כוללים ייזום פרוייקטים ייחודיים בתחום הבנייה למגורים בישראל והשבחה ושיווק של קרקעות חקלאיות. החברה נוהגת לאתר מגרשים במיקומים אסטרטגיים בעלי פוטנציאל רווח גבוה ורשמה הישגים יוצאי דופן באיתור השקעות בעלות אופי תשואתי ומניב בכל תחומי פעילותה.

בחברה ובהנהלתה נמנים יזמי נדל"ן המתמחים בפרוייקטים להשקעה בעלי פוטנציאל רווח גבוה ומעורבים בכל שלבי העסקה, לרבות איתור העסקה הנכונה וניהולה לאורך הדרך. החברה שמה דגש על אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והולכת יד ביד עם המומחים המובילים בתחום בעלי וותק וניסיון עשיר אשר מלווים את כל תהליך הרכישה,הליכי התכנון ושינוי הייעוד של המקרקעין.

שתף
מפה