האגדה 5 - רמת גן

האגדה 5, רמת גן

דירות 2 חדרים החל מ- 1,175,000 ש"ח!

האגדה 5, רמת גן

דירות 2 ו-3 חדרים

דירות 2 חדרים החל מ- 1,175,000 ₪
דירות 3 חדרים החל מ- 1,495,000 ₪

ברחוב פנימי ושקט במרכז רמת גן, בית בן 9 קומות, בעיצוב ארכיטקטוני בולט ומרשים, בבניין חדש, בעל חניון תת קרקעי.

הבית ממוקם בקרבת מרום נווה, מרחק הליכה קצרה ממרכזי הקניות, התרבות ומוסדות הלימוד הטובים ביותר ברמת גן. איזור ובו  ביקוש גבוה לשכירות.


תכנון ייחודי מבית משרד האדריכלים "אפרת קובלסקי" בהובלת מאירה קובלסקי ופרופ' צבי אפרת. אפרת קובלסקי עוסקים בתכנון ועיצוב בכל קני המידה האדריכליים והאורבנים. בין הפרויקטים הרבים ניתן למנות את מוזיאון ישראל המחודש בירושלים, בית העיר בתל אביב ועוד רבים אחרים.

גינות ציבוריות: גן ותיקים | גן האגדה

בתי ספר יסודיים: בי"ס עליות | מורדי הגטאות

מוסדות תרבות קרובים: תיאטרון ר"ג: חיבת ציון 16 | הספריה העירונית של ר"ג: חיבת ציון 14 | בית הספר לאומנויות הבמה - בית צבי: שועלי שמשון 2.

 

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

קרן בית וגג

בית וגג נמנית עם הגורמים המובילים את תנופת ההתחדשות העירונית בישראל. בית וגג יוזמת, מתכננת ומשפרת את איכות החיים למאות רבות של משפחות, בעשרות רבות של בניינים, ברחבי גוש דן. 

בית וגג רואה את חידוש המרחב העירוני כאתגר בעל חשיבות עליונה והציבה לעצמה סטנדרטים גבוהים, בלתי מתפשרים, בכל הנוגע לאיכות הבניה. אנחנו, בבית וגג, רואים את הצלחתנו לא רק בבניית דירות אלא בשיפור החיים, בבית, בשכונה ובעיר.

בית וגג, פועלת במשותף עם גופי השקעות שונים, ביניהם זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, הפניקס השקעות ופיננסים, אקסלנס וגופים נוספים, היוצרים במשותף את מערך הייזום ומימון התחדשות עירונית הגדול והיציב בישראל.

בית וגג שמחה להזמין אתכם, חברי הסתדרות המורים, לקחת חלק בהתחדשות הזאת ומעמידה לרשותכם

שתף
מפה