השכונה הכפרית - עכו

השכונה הכפרית, עכו

דירות 4 חד' החל מ – 810,000 ש"ח!

פרויקט הצעירים של עכו – המגדל הגבוה ביותר בסביבה כולל ג'ימבורי:
דירות 4 חד' החל מ – 810,000 ש"ח
דירות 5 חד' החל מ – 910,000 ₪


פרויקט השכונה הכפרית ממוקם על הגבול הצפון מזרחי של עכו, מיקומו האסטרטגי של הפרויקט, מאות מטרים מזרחית לים, 1 ק"מ מעכו העתיקה, בסמוך לתחנת הרכבת ומרחק של 50 מטר ממכללת הגליל המערבי, הופך אותו לאטרקטיבי למגורים ולמשקיעים כאחד .



בפרויקט 117 דירות מפוארות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים כולן בתכנון מוקפד ומתקדם וכולל מפרט עשיר במיוחד.
הפרויקט מורכב מ-2 בניינים במתחמים סגורים - בנין אחד בן 7 קומות ובניין שני, יחיד במינו בנופה של עכו, בן 16 קומות, בניין המגורים הגבוה בעכו .


האזור מתאפיין בריבוי פרויקטים של בניה רוויה ושל צמודי קרקע, דבר המהווה גורם משיכה לזוגות צעירים ולאוכלוסיות איכותיות המחפשות איכות חיים במחירים נוחים.


בין היתר מוקמות שכונות של צמודי קרקע הכוללות שכונת אנשי הקבע, שכונה כפרית לזוגות צעירים, שכונה ששווקה ליוצאי ישיבות ההסדר וכן מספר פרויקטים של בניה רוויה חדשה.


* כדאי למהר – מחירי ההשקה בתוקף לחודש הראשון בלבד! 

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

רימונים

יוזמת ובונה שכונות מגורים ברמות איכות וגימור מעולות

חברת "רימונים" הוקמה בשנת 1990 ומאז יוזמת ובונה שכונות מגורים ברמות איכות וגימור מעולות. החברה מנהלת פרויקטים בהתיישבות הקיבוצית ובבניה העירונית ומיישמת ידע, נסיון ומוניטין שנצברו במהלך שנים רבות של ייזום, ניהול ובניה.

 

 

 על דגלנו חרוט:

- מחויבות לאיכות

 

- תכנון אדריכלי מתקדם, השם דגש על נוחות המרחב הביתי ועל עיצובו

 

- מחויבות לרמת ביצוע בלתי מתפשרת

 

- עמידה בלוחות זמנים

 

- אמינות ושרות מעולה

 

- הקשבה והתאמה לרצון הלקוח

בין היתר, מתמחה החברה בבניה בקו כחול של הקיבוצים ובניהול פרוייקטים המשלבים את תהליך הקבלה לקיבוץ ובנית בית בשכונה החדשה. נציגי החברה עובדים כתף אל כתף עם מוסדות היישוב ומרכזי הצמיחה הדמוגרפית במטרה לקלוט חברים חדשים איכותיים, התואמים את שאיפות המקום להתחזקות דמוגרפית -חברתית.                                                                     

בראש החברה עומד הבעלים והמנכ"ל - אבי סיסו – יזם בנשמתו, בעל ניסיון עשיר בניהול וביצוע פרויקטים, המעורב באופן פעיל בכל שלבי הפרוייקט. הצוות כולו מלווה באופן אישי את לקוחות החברה מיום רכישת הדירה ולהמשך השנים הבאות.

החברה מציעה למשתכניה סטנדרט בניה גבוה ומפרט עשיר, הכולל: בניה ברמת בידוד גבוהה, ריצוף גרניט פורצלן 60X60, דלתות פנים וחוץ איכותיות, תריסים חשמליים, אסלות מונובלוק, ברזי פרח מפוארים, נקודות טלפון וטלוויזיה בכל חדר, מספר רב של נקודות חשמל, פרגולת חוץ ואפשרות לבניית בית מודולארי וצומח עם הגדלת המשפחה בבתים צמודי קרקע, ופיתוח שכונה ברמה מעולה.

קרא עוד+
שתף
מפה