חוף התכלת - הרצליה

חוף התכלת, הרצליה

קרקע אחרונה על קו החוף, רק ב- 650,000 ש"ח!

החל מ: 650,000

 

קבוצת טריגו השקעות פותחת בפניכם אפשרות להשקיע בקרקע האחרונה בקו החוף של ת"א - הרצליה פיתוח.

הקרקע, מצויה בימים אלה בהליך שינוי ייעוד וחולשת על שטח של כ-2000 דונם, בסמוך לחוף הים של הרצלייה פיתוח והמרינה, בלוקיישן שמחיריו לא מפסיקים לעלות!

מחיר קרקע צמודה בצפון ת"א - 1,300,000 ש"ח!

*מועד תחילת הבנייה אינו ידוע בשלב זה 

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

 

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

טריגו

מתמחה בעשור האחרון באיתור, ייזום והשבחת קרקעות אטרקטיביות

קבוצת טריגו השקעות ונדל"ן בע"מ הינה חברת פרטית בבעלות עו"ד רון נובוטני, טל פרץ וגל פאר. קבוצת טריגו מתמחה בעשור האחרון באיתור, ייזום והשבחת קרקעות ופרויקטים באזורי ביקוש מובילים. לאחר בדיקה מעמיקה של העסקה, רוכשת החברה חטיבות קרקע בעלות פוטנציאל במטרה להכפיל ולשלש את ערכן.



קבוצת טריגו מתמחה בזיהוי מגמות בשוק, זיהוי הפוטנציאל והשקעות חכמות וסולידיות. הקבוצה נהנית ממוניטין רב בזכות מקצועיותה ואמינותה והיא בעלת מאגר של לקוחות נאמנים וקבועים הרוכשים קרקעות במסגרת שלל הפרויקטים של החברה.

 

קבוצת טריגו מספקת מכלול שירותי מעטפת מקצועיים לרבות מימון ושירותים משפטיים בליווי משרד עורכי הדין מיכאל שיין המלווה את עסקאות המכר. החברה מורכבת מצוות יועצי נדל"ן מוסמכים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום.

 

קבוצת טריגו מתמחה במתן פתרון בהתאם לצרכים המשתנים של לקוחותינו, תוך סקירה וניתוח של כל ההיבטים הרלוונטיים באמצעות שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע מובילים בתחום: עורכי דין, שמאי מקרקעין, אדריכלים ועוד.

 

קרא עוד+
שתף
מפה