רסקו ברמת אילן החדשה  - גבעת שמואל

רסקו ברמת אילן החדשה , גבעת שמואל

שלמו 15% ברכישה ואת היתרה ללא ריבית בכניסה!

חבילת המימון הדינאמית של רסקו 
עד 1.000.000 ₪ הלוואה למשך שנתיים לכל תקופת הבנייה
או מסלול תשלומים גמיש משלמים 15% ברכישה ואת היתרה בפריסה חופשית  
או עד 500,000 ₪ הלוואה בריבית קבועה לא צמודה לכל תקופת ההלוואה ** 
והשתתפות החברה בתשלומי הריבית 

בואו להכיר מקרוב את הדבר הבא באזור בקעת אונו. מגדל מגורים הנבנה בימים אלו בסמיכות לאונ' בר-אילן, למוקדי פנאי, תעסוקה, מסחר וקהילה.

הפרויקט ממוקם בין גבעת שמואל לקרית אונו. סה"כ מתוכננות 86 יח"ד, הנפרשות על 16 קומות. מיקומו של המגדל – בכניסה הדרומית של גבעת שמואל, יחבר את דייריו באופן מהיר וישיר לכביש גהה ולכביש מכבית ובכך יבטיח נגישות מקסימלית לכל גוש דן. 

לבחירתכם דירות 5 ו – 6 חד' ודופלקסים מפוארים צופים לנוף פנורמי לכיוון ת"א והרי יהודה.


חברת רסקו זיהתה את הביקוש לדירות גדולות ומיוחדות ויצרה בפרויקט תמהיל דירות מותאם במיוחד למשפחות משפרות דיור. רק כאן תוכלו למצוא דירות גדולות ומרפסות ענק צופות לנוף המרהיב של גוש דן.  בפרויקט – חניון תת קרקעי, לובי כפול מעוצב, 4 מעליות, מועדון דיירים רב תכליתי, פיתוח סביבתי וגינת משחקים צמודה, 2 חניות ומחסן לכל דירה.

בסביבת הפרויקט תוכלו ליהנות משפע של מוסדות חינוך והעשרה דוגמת אוניברסיטת בר-אילן הממוקמת בסמיכות לפרויקט, ממגוון פעילויות קהילתיות ומערכות מוניציפאליות ברמה גבוהה.  במרחק 5 דקות נסיעה בלבד בי"ח תל השומר ואזורי התעסוקה וההיי-טק של גבעת שמואל ופ"ת. מהפרויקט יציאה ישירה לכביש גהה ולכביש מכבית. 

אין כפל מבצעים והנחות * מלאי הדירות במבצע מוגבל ל 10 דירות בלבד ( מהמלאי הקיים ) * החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת * בכפוף לתקנון החברה * ט.ל.ח * בתוקף עד 15.11 

* משכנתא ללא ריבית לשנתיים – לנוטלי הלוואות בבנק הפועלים בע"מ , בכפוף לתנאים הבאים : בתנאי שהריבית תשלום מראש לשנתיים על ידי החברה לבנק הפועלים וזאת בגין כל רוכש שאושרה לו הלוואה בבנק הפועלים. ** קבלת ההלוואה מותנית באישור הבנק לגבי כל לקוח באופן אישי, בכפוף לבדיקת נתוני הלקוח בהתאם לתנאי הבנק.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

מפרט טכני

חיפוי חוץ מאבן נסורה
חניון תת קרקעי בציפוי אפוקסי כולל שער חשמלי
ריצוף וחיפוי מבית מיטב המותגים
תריס גלילה חשמלי בסלון ובמטבח
2  חניות לכל דירה
מתקן משחקים איכותי
מרפסות ענקיות
חדר דיירים רב תכליתי 4 מעליות
שוט אשפה
אינטרקום טלוויזיה
הכנה למערכת מיזוג אוויר
לובי כניסה גבוה ומעוצב
מחסן לכל דירה
דלתות פנים איכותיות
ארונות מטבח איכותיים כולל יחידת Built-in

על החברה

רסקו

בונים בשבילך כבר 80 שנה!

חברת רסקו מקבוצת ישרס פועלת כבר 80 שנה בהקמת פרויקטים למגורים. הקבוצה מחזיקה בבעלותה נכסי נדל”ן בהיקף העולה על 400,000 מ”ר, בכל רחבי הארץ.

 

אלפי אנשים בישראל מתגוררים בבתים ובישובים שלמים שהוקמו על ידי רסקו, ונהנים מהאיכות והמצוינות המאפיינים את החברה לאורך כל שנות קיומה. כיום, החברה מתמקדת בקידום ופיתוח השקעות נדל”ן ופרויקטים מגוונים, תוך שמירה על מסורת של איכות, יציבות ומקצועיות ללא פשרות.

 

במהלך שנת 2008 רכשה ישרס את השליטה בחברת אוסיף השקעות ופיתוח בע”מ.

קרא עוד+
שתף
מפה