+SOL 2 - רעננה

+SOL 2, רעננה

100,000 ₪ מענק לדירת 5 חד' בשכונה החדשה של רעננה!

זאת ההזדמנות להצטרף לשכונה החדשה של רעננה – נוה זמר, בפרויקט המוכר והמבוקש בעיר. חברת היילנד סיימה את שיווק 3 הבניינים הראשונים בשכונה וכעת אנו נמצאים בשיווק הבניין הרביעי: סול 2+. תפסו את המקומות האחרונים בבניין 4 והצטרפו לעשרות הרוכשים של משפחת סול.

חמסה חמסה חמסה – ההצלחה נמשכת, ועכשיו 5 דירות אחרונות בנווה זמר

ועכשיו למצטרפים הטבה בלעדית - מענק של 100,000 ₪ לדירות ה 5-6 חד'.

בסול שני בנייני בוטיק, 6 קומות כל אחד, בהם 26 דירות מרווחות, עם מרפסות שמש גדולות ותכנון אדריכלי אופטימאלי ומוקפד, השכונה היא המודרנית בישראל וסטנדרט הבניה גבוה עם מפרט טכני עשיר.


חברת היילנד סיימה את שיווקו של פרויקט סול1 וזאת ההזדמנות להצטרף לפרויקט ההמשך סול 2+ ולעשרות הרוכשים של משפחת סול, עכשיו במענק מיוחד.

משהו גדול ומרגש קורה בימים אלו ברעננה – מהערים המבוקשות בישראל, תנופת בנייה גדולה עומדת בפתח עם הקמת שכונת נווה זמר, בצפון העיר. זו הזדמנות של פעם בעשור להיות שותף להצלחה, ולדעת שברגע הנכון היית שם והיית חלק מהיצירה.

בשכונה החדשה – נוה זמר ייבנו כ-3,500 יחידות דירות, והיא מתוכננת בצורה אופטימאלית עבור זוגות צעירים ומשפחות ובה דגש על איכות ורמת חיים גבוהים, בניה ירוקה בתקנים קפדניים ופארקים רחבים.

בשכונה הירוקה מוסדות חינוך ותרבות מהמובילים בארץ, מרכזי מסחר לרווחת התושבים, פארקים רחבי ידיים ושבילי הליכה, מתקני ספורט, כולה מרושתת בגשרים המחברים בין הכבישים ורחובות, ובעיקר – איכות חיים, שלווה, חיי משפחה וקהילה ענפים.

השכונה כבר נמצאת בעבודות תשתית ופיתוח של החברה הכלכלית רעננה והיתרי בנייה ראשונים כבר התקבלו. צפי אכלוס ראשוני הדיירים בשכונה כשנתיים וחצי.

תמהיל הדירות בפרויקט:

•דירות 4 חדרים – כ-92 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת שמש

•דירות 5 חדרים – כ-130-132 מ"ר + 14-19 מ"ר מרפסת שמש

•דירות 6 חדרים – כ-143 מ"ר + 20 מ"ר מרפסת שמש

•דירות גן 5-6 חדרים – כ-130-143 מ"ר + גינה כ-60 מ"ר

•דופלקסים 6-7 חדרים – כ-160-171 מ"ר + 110-167 מ"ר מרפסות גג

* לכל הדירות חניות ומחסן המוצמדים בטאבו.

מחירי עסקאות נדל"ן ברחוב/ שכונה /עיר
נתוני העסקאות שלהלן הינם מתוך מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן.
המידע המסופק יוצר שקיפות לכלל המשתמשים בצורה קלה ומסייע בקבלת החלטות.
יום מכירה כתובת גוש חלקה סוג נכס חדרים קומה מ"ר סכום מגמת שינוי
הבהרה:. המידע והנתונים מוצגים מתוך אתר רשות המיסים, הנתונים עלולים להכיל שגיאות וליקויים.
נדל"ן. קום משקיעה את מירב המאמצים בבדיקת איכות ונכונות המידע אך יחד עם זאת האתר אינו אחראי לנכונותו של המידע, וכל שימוש בו נעשה על אחריות המשתמש, כמפורט בתנאי השימוש. ט.ל.ח מצאתם שגיאה? דווחו לנו!

על החברה

Ewave Nadlan

מתמחה בייזום ובניהול של פרויקטי נדל"ן

במוקד העשייה שלה שני ערכים מרכזיים – פוטנציאל השבחה גבוה וראיית הלקוח במרכז. השילוב של שני הגורמים מביא ללקוחותינו את אותן עסקאות הנמצאות ב"שפיץ" של ענף הנדל"ן. על מנת להגיע ליעדים אלו החברה, ראשיה ועובדיה מחויבים לערכים נוספים של מצוינות, אמינות, מסוגלות ויצירתיות. 



עיקר פעילות הייזום של החברה סובב באיתור פרויקטים באמצעות: גיבוש של קבוצות רכישה, פעילות התחדשות עירונית, בדגש על פרויקטי פינוי-בינוי ופרוייקטי תמ"א 38 ברכזים עירוניים מבוקשים או רכישה ישירה של הקרקע מבעליה.

 


Ewave Nadlan פועלת תוך לקיחת אחריות על הפרויקט מקצה לקצה, משלב איתור הקרקע, דרך שיווק הפרויקט, תכנון, בנייה ועד לגמר ומסירת הנכס החדש.

 


החברה דוגלת בניהול שמרני וחסר פשרות של הפרויקטים באחריותה, עם דגש על איכות הבנייה, עמידה בלוחות זמנים ומחירים אטרקטיביים.


החברה מבצעת זאת באמצעות נבחרת מקצועני נדל"ן, ביניהם: מתכננים, אדריכלים, עורכי דין, יועצי פיננסים, קבלני ביצוע וספקי משנה. כמו כן, מפעילה החברה גוף פיקוח עצמאי לבקרה על איכות הביצוע והעבודה. החברה הוקמה בשנת 2008 והיא אחראית לשיווק ולניהול פרויקטי נדל"ן בהיקף כולל של כ- 700 יח"ד דיור מדי שנה. 

 


מאז הקמתה שיווקה החברה פרויקטים בהיקף כספי של למעלה מ-5 מיליארד שקלים. החברה פעילה בכול רחבי הארץ בפרוייקטי מגורים בערים מרכזיות ובמיקומים מבוקשים, דוגמת: תל אביב-יפו, באר שבע, רמת גן, רעננה, הרצליה, פתח תקווה, אשקלון, יוקנעם, חיפה, חריש ועוד. כמו כן, לחברה ניסיון רב בארגון ושיווק הרחבות במושבים ובקיבוצים.

 


Ewave Nadlan הינה חלק מקבוצת ההייטק Ewave המעסיקה כ-970 עובדים בארץ ובעולם. ההשתייכות לקבוצה עסקית גדולה ומגוונת מעניקה ל Ewave Nadlan בסיס פיננסי איתן המבטיח מימוש מהיר, שלם ומוצלח של הפרויקטים בהם היא נוטלת חלק.

 

קרא עוד+
שתף
מפה